کد خبر: 970753
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب با تخفیف 20 تا 50 درصدی در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، در این نمایشگاه که از 3 تا 10 مهرماه برپا شده است، کتاب‌هایی در حوزه دفاع مقدس، ادبیات، روانشناسی، رمان، زبان انگلیسی، مذهبی ، تاریخی، کودک و نوجوان، حقوقی و آثاری با زبان کردی از جمله شعر و داستان، تاریخی و غیره با بیش از 1500 عنوان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در بخش دفاع مقدس و  اثار با زبان کردی علاقه‌مندان با 20 درصد تخفیف و در سایر بخش‌ها با 50 در صد تخفیف می‌توانند کتب مورد نظر خود را تهیه کنند.

این نمایشگاه در ایام برگزاری همه روزه از ساعت 9 تا 20 شب آماده بازدید است.

گفتنی است در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی توسط حوزه هنری استان کردستان برنامه‌ریزی شده است از جمله می‌توان به  افتتاح کتابخانه تخصصی جنگ، حضور هنرمندان در مراسم غبارروبی مزار شهداء در سنندج و بیجار، اکران فیلم‌های حوزه دفاع مقدس در پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار، برگزاری شب خاطره شهید حاج ماموستا محمد شیخ‌الاسلام، توزیع بسته فرهنگی با موضوع دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه پوستر «اتوبوس سپاه» در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر