کد خبر: 970745
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
بعد از ۷سال وقفه،
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: بعد از ۷سال وقفه، تکمیل ورزشگاه ۵ هزارنفری اهر به زودی آغاز می‌شود.

بیت الله عبدالهی  با بیان اینکه  بعد از ۷سال وقفه، تکمیل ورزشگاه ۵ هزارنفری اهر به زودی آغاز می‌شود اظهار داشت:  با پیگیری‌های انجام شده  قرارداد فاز اول پروژه  با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال  با پیمانکار بسته شده  و در مرحله تجهیز کارگاه است.

در فاز اول چمن، جایگاه تماشاگران، رختکن و سرویس بهداشتی و رفاهی  اجرا خواهد شد که امیدواریم با پیگیری مستمر و همکاری دستگاه‌های ذیربط  شاهد تسریع در اجرای این پروژه باشیم.

 این نماینده مجلس افزود: استادیوم 5 هزار نفری اهر از مصوبات سومین سفر  رئیس‌جمهور سابق کشورمان به استان آذربایجان‌شرقی در سال 88 بود و زیرسازی این پروژه در سال 90 انجام شده  و ۱۰ درصد  پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده بود.

 عبدالهی همچنین از  اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی به پروژه  زیرگذر مقابل دانشگاه خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه نیز بزودی آغاز  می‌شود.  

نائب رئیس شوراها و امور داخلی مجلس همچنین  به  اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال برای  اجرای پروژه  فاز اول بزرگراه اهر مشکین‌شهر به طول ۲۰کیلومتر اشاره کرد و افزود: این  پروژه یکی از مطالبات به حق اهالی منطقه بود که  خوشبختانه این امر نیز محقق شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر