کد خبر: 970743
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
به بهانه سه‌شنبه‌های بدون خودرو در تبریز
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: به بهانه سه شنبه‌های بدون خودرو که پویشی خوب و مورد قبول است دوچرخه سواری نامتعارف بانوان در مرکز شهر باب نشود، دادستان جدید تبریز به مسائل اجتماعی و اخلاقی حساسیت بیشتری داشته باشد‌

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه رویکرد جدید دستگاه قضایی در همه فصول، تحول، مردمی بودن، انقلابی بودن و ضد فساد بودن در دوره جدید قابل لمس است اظهار داشت: مردم از پیگیری مفاسد اقتصادی و اجتماعی ناامید شده بودند اما راهبردهای ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در دوره جدید جامه عمل پوشیده است.

امام جمعه تبریز افزود : اقدامات شایسته صورت گرفته در رابطه با سلامت نیروی انسانی و سلامت قضات و عدم ملاحظه این و آن در رسیدگی ها حتی به تخلفات داخلی کاملا مشهود است.

وی در ادامه با اشاره به سپردن مسئولیت ها به جوانان در دستگاه قضا ادامه داد : در دوره جدید جوانان مومن و انقلابی و کاربلد در داخل قوه قضاییه مسئولیت گرفته اند که منشا اثرات و برکات مهمی در جهت تحول دستگاه قضایی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان دستگاه قضا در استان باید در مسائل اجتماعی و اخلاقی حساسیت بیشتری داشته باشند تصریح کرد به دنبال حذف نام شهدا از معابر، طرحی با عنوان سه شنبه های بدون خودرو مدتی است در سطح شهر تبریز اجرا می شود اما عده ای با این بهانه اقدام به رفتارهای نامتعارف کرده اند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه به هیچ عنوان مخالف دوچرخه سواری بانوان در شهر نیستیم اظهار داشت: اجازه نمی دهیم در وسط شهر با وضعیتی که دیروز در میدان ساعت تبریز حاکم بود دوچرخه سواری بانوان انجام گیرد.

وی با توصیه به استفاده از حمل و نقل عمومی و دوچرخه سواری تاکید کرد : ضرورتی ندارد بانوان در وسط شهر اقدام به دوچرخه سواری بکنند.

 آل هاشم از دادستان جدید عمومی و انقلاب تبریز خواست نسبت به این موضوع نه با خشم بلکه با حلم و عطوفت ورود کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر