کد خبر: 970725
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
در بیانیه پایانی اجلاس مجلس خبرگان تاکید شد
رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه برای طبقات محروم و ضعیف، اهتمام جدی و کار جهادی مسئولان را طلب می‌کند. امروز حمایت جدی از رونق تولید ملی به عنوان خط مقدم خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه امریکا و استکبار جهانی یک ضرورت است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری «دوره پنجم» روز گذشته با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

دریخشی از این بیانیه ضمن قدردانی و تشکر از همه دست اندرکاران مراسم با عظمت راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان یک الگوی موفق امت‌سازی و تمدن سازی، آمده است: برنامه‌ریزی برای تحقق ابعاد نورانی و راهبرد‌های هفت گانه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عزم، تصمیم، بصیرت و ایمان مردم و مسئولین را می‌طلبد. روحیه «استکبارستیزی» و «خودباوری» که در بیانیه گام دوم متبلور است برای ملتی که همواره در معرض تهدید مستکبران زورگو قرار داشته، سرمایه گرانبهایی است که حفظ کیان انقلاب اسلامی به آن بستگی دارد. همین روحیه است که می‌تواند کشور را به نقطه مطلوب برساند و از نگاه به بیگانه و امید بستن به برخی دولت‌های پَست و بدعهد غربی برای حل مشکلات مردم، علاجی حاصل نخواهد شد.

خبرگان رهبری تاکید کرده‌اند: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه برای طبقات محروم و ضعیف، اهتمام جدی و کار جهادی مسئولان را طلب می‌کند. امروز حمایت جدی از رونق تولید ملی به عنوان خط مقدم خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه امریکا و استکبار جهانی یک ضرورت است. از مسؤولین به ویژه دولت محترم می‌خواهیم با نظارت بیشتر بر روند خصوصی‌سازی و حمایت هرچه بیشتر از تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران داخلی و کارگران شریف، عزم و اراده ملی برای توانمندی و توانمندسازی را به عنوان یک اصل کلیدی و تأثیرگذار و عزت‌آفرین مورد توجه قرار داده و با عنایت به سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» از تعطیلی و کاهش تولید بنگاه‌های مربوطه جلوگیری کنند.

در ادامه آمده است: از آنجا که انقلاب اسلامی، ماهیتی کاملاً فرهنگی داشته و عامل مؤثر در راه پیشرفت و سربلندی ملت بزرگ ایران و الگو برای ملت‌های مسلمان دیگر بوده است باید در جهت صیانت از اصول، مبانی و اهداف آن با تمام وجود مجاهدت و فداکاری کرد و با برنامه ریزی دقیق در مقابل دسیسه دشمنان برای انحراف انقلاب به ویژه از طریق ترویج فرهنگ منحط غرب به ویژه در عرصه عفاف و حجاب، ایستادگی نمود. از مسئولان محترم می‎خواهیم برای تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی برای مبارزه با مظاهر بدحجابی و بی حجابی که مطالبه به‌حق مردم مؤمن، متدین و انقلابی است، تلاش مضاعف نمایند.

خبرگان رهبری در بخش دیگری از بیانیه خود آورده‌اند: با تقدیر و تشکر از اقدامات مؤثر و امیدبخش رئیس محترم قوه قضائیه، ضمن حمایت از مبارزه با فساد به عنوان یک مسئولیت سرنوشت‌ساز در راه سلامت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از ایشان می‌خواهیم استمرار احیاء حقوق عامه و مبارزه با ریشه‌های فساد و تبعیض را که آرمان حضرت امام (ره)، مطالبه رهبر معظم انقلاب و دغدغه ملت بزرگ ایران است همچنان قاطعانه در دستور کار داشته باشند.

در بند دیگری از این بیانیه آمده است: خبرگان ملت، با تشکر از مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در جهت راهبرد مقاومت فعال و منسجم در سطح منطقه و بین‌الملل - فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن، بحرین و کشمیر- ضمن محکوم نمودن بیانیه اخیر سه کشور بدعهد اروپایی علیه کشورمان بر حفظ، تقویت و ارتقای محور مقاومت و نفی هرگونه مذاکره در هر سطحی با امریکا تأکید می‌شود و از قوای سه گانه و مسئولان محترم می‌خواهد که مؤلفه‌های ارزشمند این بازدارندگی مانند وحدت و انسجام ملی، پیروی یکپارچه از رهبری، اقتصاد مقاومتی، ارتقاء علم و فناوری و افزایش توان نظامی کشور که در ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته امریکایی به نمایش گذارده شد همچنان با جدیت دنبال نمایند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
رفع مشکلات اقتصادی در گرو کار جهادی مسئولان
باب اینها دست به طلا بزنند خربزه ابوجهل میشه چیکارشون دازید
مشکل درست نکنند کارکردنشون پیشکش
کار!!! اونم جهادی؟؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار