کد خبر: 970703
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
کتاب «ایستاده‌ام» به قلم حسین گلدوست و روایتگری هادی صدقی در فرهنگسرای امید بوستان خیام رونمایی شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: کتاب «ایستاده‌ام» خاطراتی از هادی گلدوست است که مبارزات واحد اطلاعات و عملیات در مبارزه با ضدانقلاب در جنگل‌های گیلان را بیان می‌کند. محسن دریالعل مدیر انتشارات روایت فتح در این مراسم با اشاره به مسیری که این نشر برای انتشار آثار در پیش گرفته، یادآور شد: ما قرار است راوی فتوحات انقلاب اسلامی باشیم و این فتوحات می‌تواند در هر زمانی اتفاق افتاده باشد، حتی می‌تواند راوی شکست‌هایی باشد که برای ما فتوحاتی به همراه داشته است. ما می‌خواهیم فتوحات را روایت کنیم و برای آن برنامه داریم.

مرتضی سرهنگی، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری در این مراسم با اشاره به سختی‌های نوشتن از جنگ گفت: نوشتن از جنگ سنت است، هر جنگی در روز و ساعت معینی آغاز و در روز و ساعت معینی نیز تمام می‌شود ولی دامنه مطالعاتی آن تا قرن‌ها ادامه پیدا می‌کند.

حسین گلدوست، نویسنده کتاب «ایستاده‌ام» در این مراسم با اشاره به رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: هادی صدقی از نسل اولین پاسداران انقلاب است که به شدت فروتن و متواضع است و هر جلسه که برای مصاحبه نزدش می‌رفتم بیشتر به این نتیجه می‌رسیدم که اگر خاطرات این قبیل افراد ثبت و ضبط نشود، ضربه‌ای به موجودیت ما وارد می‌شود.

در پایان مراسم نیز از این کتاب رونمایی شد و حاضران در این آیین به امضای تابلوی نمادین کتاب پرداختند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار