کد خبر: 970502
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان اردبیل وجود دارند که نفت سفید مورد نیاز این افراد از طریق توزیع کالابرگ تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حجت مدنی در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی در اردبیل اظهار داشت: طبق برآورد انجام یافته از یکم فرودین‌ماه تا پایان مرداد 40 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی استان اردبیل توزیع شده است و این مسئله نشان از استفاده قابل توجه بخش کشاورزی از سوخت است.

وی بیان کرد: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی بر اساس سطح زمین زیر کشت و تعداد ادوات کشاورزی انجام می‌شود و در این راستا همکاری‌ها و تعاملات خوبی با بخش کشاورزی داریم که این اقدام نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و قابل توجه است که نشان از وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبارهای نفت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در حال حاضر 20 هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان اردبیل وجود دارند که نفت سفید مورد نیاز این افراد از طریق توزیع کالابرگ و از طریق 240 فروشندگی شهری و روستایی توزیع می‌شود که این اقدام نیز به صورت مداوم در حال انجام است.

مدنی تصریح کرد: با تلاش رانندگان توزیع سوخت توسط 180 دستگاه نفتکش انجام می‌شود که در این زمینه تامین سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف خدماتی و صنعتی در استان به عنوان یک مسئله حائز اهمیت و اولویت‌دار مطرح بوده و در تلاش هستیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی استان و وجود جاده‌های روستای سخت‌گذر و صعب‌العبور، زحمات و تلاش رانندگان منطقه اردبیل شایسته تقدیر است و با فعالیت و همکاری این عزیزان سوخت مورد نیاز بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع، کارخانجات، کشت و صنعت مغان در سطح استان به نحو مطلوبی تامین و توزیع می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها