کد خبر: 970491
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
سرویس ایران جوان آنلاین: اجلاسیه ویژه نقش امام (ره) در دفاع مقدس با سخنرانی «سردار سرلشکر قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس در خمین برگزار می‌شود.
سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به آخرین جزئیات از کنگره نقش امام (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: اهمیت برگزاری کنگره‌ها را از این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «هر جا که سخن از کنگره است بدانید دل من هم آنجاست» می‌توان دریافت. از این‌رو کنگره ملی نقش امام (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان بسیار حائز اهمیت بوده و برای اینکه موفق شویم به این کنگره عمق ببخشیم و کار تبیینی خود را در حد مطلوب انجام دهیم به فکر افتادیم که در راستای برگزاری کنگره ستاد تدوین کنگره را به عنوان نخستین قدم انجام دهیم. وی افزود: کار اجلاسیه‌ها از یک سال گذشته شروع شده که با برنامه‌ریزی اجلاسیه‌ها، اقشار مختلف را پای کار آورده‌ایم تا بتوانیم نقش اقشار مردم در دفاع مقدس را به‌خوبی تبیین کنیم. کریمی با بیان اینکه ۱۰ اجلاسیه سنگرسازان بی‌سنگر در فراهان، کارگری در ساوه، مدافعان حرم در دلیجان، شهدای روحانی در محلات، فرهنگیان، شهدای گمنام، پیشکسوتان، ورزشکاران، بانوان و شهدای ارتش در اراک برگزار شده است، تصریح کرد: اجلاسیه‌های بهداری و رزم سوم مهرماه، دانشگاهیان هفتم مهرماه، مهندسی رزم چهار مهرماه در اراک، اجلاسیه امربه معروف و نهی از منکر هشت مهرماه و اجلاسیه ویژه نقش امام (ره) نهم و دهم مهرماه در خمین برگزار می‌شود. لازم به ذکر است اجلاسیه اصلی هم ۱۱ مهرماه در مصلی اراک برگزار می‌شود. اجلاسیه ویژه نقش امام (ره) با سخنرانی «سردار سرلشکر قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس در خمین و اجلاسیه نهایی با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران در اراک برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: ذیل این کنگره، خدمات رفاهی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی بسیاری انجام شده که اعزام ۳۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم، اعزام ۳۸ جانباز قطع نخاعی به همراه خانواده‌های آن‌ها به مشهد مقدس، اعزام ۶۲۰ زائر اولی به عتبات عالیات، تجهیز بیش از ۳۰۰ خانه ورزش روستایی، اهدای ۶۲۰۰ لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان، ساخت بیش از ۶۲۰ خانه برای خانواده‌های دو معلول به بالا، اهدای سبد کالا و هدایای نقدی به نیازمندان، ساخت ۲۴ خانه برای خانواده‌های شهدای فاطمیون نیز در این راستا انجام شده است. کریمی ادامه داد: در راستای فعالیت‌های ادبی بیش از ۱۳۰ عنوان کتاب تحویل ستاد تدوین شده و بیش از نیمی از آن‌ها کار‌های ممیزیشان انجام شده که با محوریت امام، شهدا، زنان، کودکان، دانشنامه شهدا و نقش رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار