کد خبر: 970369
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
در اولین روز بازگشایی مدارس صورت گرفت :
شهردار منطقه 8 تبریز به همراه تنی چند از معاونین و مدیران منطقه 8 با حضور در دبیرستان ثقه الاسلام زنگ سال تحصیلی جدید را در این مدرسه به صدا در آوردند.
دکتر مدبر شهردار منطقه ۸ با حضور در دبیرستان ثقه الاسلام، دربین مدیران، دانش آموزان و اولیای این مدارس سخنرانی کرده و با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، برای آن‌ها آرزوی موفقیت نمودند.
علی مدبر در این برنامه، با اعلام اینکه ۳۵ سال قبل با افتخار دانش آموز بوده و قدر دان زحمات دبیران و مدیران اسبق خود هستم.
وی افزود سال‌ها قبل در دوران جنگ تحمیلی جوانان ما احساس مسئولیت کردند و به جبهه رفته و افتخار آفرینی کرده و از خاک کشورمان دفاع کردند.
این جوانان بعد از برگشت از جبهه در کسب و توسعه علم پیشرفت کرده و برای کشور افتخار آفرینی کردند و اکنون شاهد ایستادگی کشورمان ایران در برابر قدرت‌های جهانی هستیم.
مدبر افزود: از شما جوانان نیز انتظار میرود تا با کسب علم به موفقت و سربلندی دست یافته و برای کشورمان افتخار آفرینی کنید.
مدبر در ادامه خواستار همکاری دانش آموزان به عنوان همیاران شهردار و شهردار مدارس شده و قول اهدای جوایز مناسب توسط شهرداری به همیاران برتر مدارس دادند.
در ادامه مراسم حسن زاده مدیر مدرسه ثقه الاسلام طی سخنانی از کمک‌های شهرداری منطقه هشت تبریز در راستای ساماندهی و آماده سازی مدرسه برای سال تحصیلی جدید تقدیر و تشکر کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر