کد خبر: 970336
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
استاندار اصفهان :
دکتر عباس رضایی گفت: در بهمن ۱۳۵۷، انقلابی در ایران صورت گرفت که ریشه در قیام اباعبدالله الحسین (ع) داشت به همین دلیل همواره کارگزاران نظام اسلامی در ایران به دنبال ظلم ستیزی، عدالت محوری و پاسداری از اسلام ناب محمدی هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، با حضور در مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالروز دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدای گرانقدر ایران اسلامی در راه حفظ تمامیت ارضی و ناموس کشور جان خود را فدا کردند و حیثیت نظام را بیمه نمودند.

دکتر عباس رضایی بیان نمود  : انقلاب های بسیار در دنیا به دلایلی همچون نارضایتی از وضعیت حاکم و شکل گیری اندیشه های جدید، وجود شبکه ها و تشکیلات زیرزمینی ویرانگر شکل گرفته است.

وی افزود: در بهمن ۱۳۵۷، انقلابی در ایران صورت گرفت که ریشه در قیام اباعبدالله الحسین (ع) داشت به همین دلیل همواره کارگزاران نظام اسلامی در ایران به دنبال ظلم ستیزی، عدالت محوری و پاسداری از اسلام ناب محمدی هستند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: رهبری امام خمینی (ره) و یاران باوفا و صدیق ایشان، انسجام و همبستگی ملی را در بین مردم به وجود آورد و در برابر نظام سلطه ایستادگی کرد و تأثیرگذارترین انقلاب قرن نام گرفت که قطع وابستگی ایران اسلامی به بیگانگان را نیز به دنبال داشت.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، ارزش های الهی را احیا کرد، ابراز داشت : این انقلاب غیرمقایسه با دیگر انقلاب های دنیاست در همین رابطه رهبر معظم انقلاب می فرمایند انقلاب اسلامی ایران کاری کرد که نظیر آن در دنیا انجام نشده است.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی پایه های نظام سلطه به لرزه افتاد و منافع آنها قطع شد بنابراین طبیعی بود که دست به هر دشمنی و توطئه ای بزنند، کودتا های مختلفی را طراحی کنند و گروه های افراطی و الحادی را علیه ایران و انقلاب الهی آن، بشورانند اگرچه کاری از پیش نبردند.

استاندار اصفهان یادآور شد: دشمنان ایران همچون صدام حسین تصور می کردند می توانند سه روزه تهران را فتح کنند اما این آرزو را تمامی دشمنان ایران به گور خواهند برد.

وی افزود: معنویت، عشق به رهبری و حفظ تمامیت ارضی و اتحاد و همدلی که بین آحاد مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی در طول جنگ تحمیلی وجود داشت برای ما در دنیا افتخار آفرینی کرد.

رضایی تاکید کرد: امروز نیز سرداران دیپلماسی کشورمان در دنیا تحت لوای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، عزت و افتخار را رقم می زنند.

وی ادامه داد: هر ملتی علیه استکبار جهانی قیام کنند از آنها حمایت خواهیم کرد زیرا ظلم ستیزی از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود هماهنگی و همدلی بین مردم و مسئولان، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، چراکه مثل کوه در برابر بادهای موسمی تحریم ها و فشارهای ظالمانه استکبار، ایستادگی خواهیم کرد و جنگ اقتصادی را نیز پشت سرخواهیم گذاشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار