کد خبر: 970323
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
معاون وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی
معاون وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: برگزاری برخی جشنواره‌های منطقه‌ای و ملی در شهرستان‌ها برای معرفی بیشتر مناطق، موجب تقویت و ارتقای اقتصاد مناطق می‌شود.

علی‌اصغر کاراندیش در جمع هنرمندان و انجمن‌های هنری شهرستان اهر، اظهار داشت: متأسفانه برخی شهرستان‌های کشور با وجود پیشینه تاریخ و تمدن غنی چندان مورد توجه قرار نگرفته‌اند و در این میان اهر جزو این شهرستان‌ها می‌باشد و لازم است ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی و هنری برای سایر نقاط کشور معرفی شود.

وی افزود: حضور آثار هنرمندان در قالب نمایشگاه چندروزه و یک‌هفته‌ای در برخی نقاط مهم تهران از جمله تالار وحدت، فرهنگسراها، دانشگاه‌ها می‌تواند باعث معرفی بیشتر و بهتر این شهرستان و منطقه در سطح کلان کشوری شود.

کاراندیش اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌ها و پتانسیل‌های اهر در تهران علاوه بر حضور آحاد مختلف مردم می‌تواند زمینه دعوت مقامات ارشد کشوری و حتی ریاست جمهوری برای بازدید از این توانمندی‌های منطقه را فراهم کرده و زمینه شناخت بیشتر و در نتیجه حضور مقامات ارشد کشوری را با آگاهی بیشتر در شهرستان اهر و منطقه فراهم کند.

وی به پیگیری و حل مشکلات و مسائل فرهنگی هنری این شهرستان از جمله ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، تأمین بیمه هنرمندان، چگونگی برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، توجه به موسیقی اصیل عاشیق و غیره تأکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر