کد خبر: 970319
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
سرپرست مرکز نجوم ادیب:
ستاره شناسی ، علمی است که با مشاهده و توضیح وقایعی که در خارج از زمین و جو آن رخ می‌دهد سر و کار دارد، این علم منشأ پیدایش و خواص فیزیکی و شیمیائی اشیائی است که قابل مشاهده در آسمان بوده (و خارج زمین قرار دارند) و همینطور فرآیند آنها را مطالعه می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سرپرست مرکز نجوم ادیب اظهار کرد: کارگاه عملی و تئوری نجوم رصدی پیشرفته از ۳۰ شهریور آغاز شده و به مدت ۱۲ جلسه برگزار می شود.

رضا شهباز ادامه داد: شرکت کنندگان این جلسات با ثبت نام قبلی در این کارگاه از تجربیات و اطلاعات عرفان احمدی رصدگر و مدرس نجوم رصدی بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه این کارگاه ویژه افرادی است که دوره رصدی مقدماتی را گذرانده اند، افزود: مکان کارگاه تئوری مرکز نجوم ادیب و کارگاه های عملی بیرون از شهر اصفهان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این کارگاه کار با تلسکوپ و دوربین چشمی، نقشه خوانی و تکنیک های استفاده از نقشه، تکنیک و رصد اجرام آموزش داده می شود.

وی در پایان گفت: علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر و آشنایی با برنامه های مرکز نجوم ادیب وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان می توانند با شماره ۳۶۶۸۳۵۳۵ تماس حاصل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر