کد خبر: 970245
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
راز و رمز‌های تور ارزان کیش از زبان تورلیدر ما
 
امیرحسین سال‌هاست لیدر تور‌های کیش ما در آژانس نهال‌گشت است. او زیر و بم کیش را می‌شناسد؛ مناطق دیدنی، بازار‌های کیش، مراکز خرید آن، هتل‌ها، سوئیت‌ها و همه کوچه پس کوچه‌های آنجا. او مدت زیادی در کیش زندگی کرده و حالا دیگر با نصف مردم آنجا سلام علیک دارد. روزی که او برای ماموریت به تهران آمد، با او درباره تجربیاتش از انواع تور‌های ارزان کیش مصاحبه‌ای کردیم تا به شما کمک کنیم پکیج مناسبی را برای تور کیش انتخاب کنید.

سوال: امیرحسین؛ با تور به کیش سفر کنیم یا شخصی؟

جواب: ببینید اگر می‌خواهید دنبال دردسر‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و ... نباشید، من تور را پیشنهاد می‌کنم. خیلی اوقات می‌بینم که در ایام شلوغ، بسیاری از مسافران ناآشنا با کیش در شهر سردرگم هستند، چون جا‌های دیدنی را نمی‌شناسند، آدرس‌ها را خوب بلد نیستند و کلا آنقدر اذیت می‌شوند که مجالی برای لذت بردن از سفر پیدا نمی‌کنند. هزینه‌های سفر آن‌ها هم اغلب بیشتر از تورهاست. از این رو پیشنهاد می‌کنم مسافران با تور به کیش بروند، به این ترتیب هم هزینه‌های کمتری را تقبل می‌کنند و هم دردسر‌های گفته شده را تجربه نمی‌کنند.

حالا اگر می‌خواهند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند، می‌توانند به جای تور‌های لوکس، تور‌های لحظه آخری کیش و تور‌های ارزان قیمت کیش را انتخاب کنند.

سوال: فرق تور‌های ارزان کیش با تور‌های لحظه آخری کیش در چیست؟

جواب: تور‌های ارزان کیش بعضی از ویژگی‌های تور‌های لوکس را ندارند، مثلا اسکان شما، به جای اقامت در هتل ۵ ستاره، در هتل ۲ یا ۳ ستاره خواهد بود، یا بعضا بن تخفیف مراکز خرید در تور‌های لوکس داده می‌شود و در تور‌های ارزان کیش داده نمی‌شود، اما هتل‌های ۲ یا ۳ ستاره‌ای که ما با آن‌ها کار می‌کنیم بسیار باکیفیت هستند، شاید به همین دلیل است که رضایت مشتریان ما بیش از ۹۰ درصد است و ۴۵ هزار نفر عضو باشگاه مشتریان ما هستند. در این زمینه حتما سایت ما را ببینید، نظرات مسافرانمان را بخوانید و به باشگاه مشتریانمان بپیوندید تا از این تور‌های خوش‌قیمت مطلع شوید.

اما تور‌های لحظه آخری کیش تور‌هایی هستند که ظرفیت آن‌ها تکمیل نشده و برای پر شدن ظرفیت تور، ما آن‌ها را با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کنیم، مثلا بعضا تا بیش از ۵۰ درصد تخفیف می‌دهیم. البته این را هم بگویم که تور‌های لحظه آخری کیش لزوما ارزان‌تر از همه تور‌ها نیستند، بلکه نسبت به قیمت واقعی خود تور خیلی ارزان هستند.

سوال: خب حالا تور ارزان کیش از تهران را انتخاب کنیم یا تور لحظه آخری کیش؟

جواب: پاسخ این سوال بستگی به این دارد که چه زمانی سفر می‌کنید و در چه هتلی اقامت کنید. مثلا در ایام گرم سال که تعداد مسافران در کیش کم و جزیره خلوت است تور‌های لحظه آخری کیش می‌تواند جذاب باشد، زیرا این تور‌ها با وجود لوکس بودن ارزان‌تر از حالت عادی هستند (همان طور که گفتم ما می‌خواهیم ظرفیت تور را پر کنیم). در واقع شما با انتخاب تور لحظه آخری کیش هم می‌تواند یک تور لوکس را تجربه کنید و هم قیمت نازلی بپردازید. این تور‌ها بیشتر مخصوص کسانی است که چمدانشان همیشه بسته است و آماده سفرند.

اما تور‌های ارزان در همه فصل‌های سال نسبت به تور‌های لوکس کیش ارزان‌تر هستند و در عوض شما به هتلی ۲ یا ۳ ستاره می‌روید، که همان طور که گفتم لزوما کم‌کیفیت نیستند و بعضا بسیار راحت و باکیفیت هستند.

سوال: الان وارد پاییز شدیم. تو سفر در کیش را در این فصل پیشنهاد می‌کنی؟

جواب: اتفاقا جالب است که بدانید سفر پاییزی به کیش، به خصوص از مهر به بعد، بسیار دلچسب و پرمخاطب است، زیرا آب و هوای کیش از آبان تا فروردین بسیار خنک و دلچسب است، به خصوص برای کسانی که به گرما علاقه‌ای ندارند. اما این به این معنی نیست که سفر در ماه‌های دیگر به کیش جذاب نیست. اردیبهشت تا مهر هر سال هم برای سفر به کیش جذاب است، به خصوص که در تابستان آیین‌ها و جشن‌های جالبی در کیش برگزار می‌شود، فقط هوا گرم است و باید تحمل گرما را داشته باشید.

سوال: توصیه آخر؟

جواب: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، پیشنهاد می‌کنم با تور به کیش سفر کنید، اگر هم نخواستید با مسافران دیگر تور به گشت و گذار در شهر بروید، می‌توانید خودتان در طول تور کیش مستقل باشید و در هر جایی از جزیره که دوست داشتید گشت بزنید، اما تجربه من در طی سال‌ها تورلیدری در کیش می‌گوید رفتن با تور به کیش هم به صرفه‌تر است و هم دردسر‌های کمتری را طی سفر تحمل می‌کنید، چون تورلیدر راهنمای شما در سفر است و با قرار دادن راهنمایی‌ها و تجربیاتش، سفر را برای شما راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

همچنین همان طور که گفتم، اگر می‌خواهید هزینه‌هایتان را در سفر کیش کاهش دهید، ما در نهال‌گشت گزینه‌های تور‌های ارزان کیش و تور‌های لحظه آخری کیش را داریم که هر کدام مزایایی دارند که به آن‌ها اشاره کردم.

درباره قیمت هم باید بگویم قیمت تور کیش نهال‌گشت، به طور میانگین از اکثر آژانس‌های گردشگری پایین‌تر است که مسافران عزیز می‌توانند این ادعا را در سایت ما بررسی کنند و مطمئن شوند.

الان پاییز است و یکی از بهترین فصل‌ها برای رفتن به کیش. با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید، همکاران من در نهال‌گشت آماده دادن راهنمایی و مشاوره به شما هستند، سایت ما را هم بررسی کنید، به بخش تور کیش، تور‌های لحظه آخری کیش و تور‌های ارزان کیش سر بزنید و توری را انتخاب کنید که هم پکیج جذابی را ارائه دهد و هم برایتان خوش‌قیمت باشد.

امیدوارم شما را در کیش ببینم و تورلیدر سفرتان باشم.
یا حق
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار