کد خبر: 970037
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
فرزند شهید مرادخانی گفت: شهرداری تنکابن در مرکز شهر، عکس شهید را روی یک طاق نصرت و تابلوی شهری نصب کرد. بعد از آن به بهانه پوسیده شدن آهن‌های این طاق نصرت، آن تصویر را کندند و قول دادند که جای مناسبتری برای آن در نظر بگیرند...
سرویس ایثار و مقاومت جوان‌آ‌نلاین: فرزند شهید مرادخانی به اقدام ناشایست شهرداری و اداره راه شهرستان تنکابن در حذف تصویر پدر شهیدش از روی یک پل هوایی اعتراض کرد.

محمد مرادخانی در این زمینه گفت: شهرداری تنکابن در مرکز شهر، عکس شهید را روی یک طاق نصرت و تابلوی شهری نصب کرد و دو سال در این محل بود. بعد از آن به بهانه پوسیده شدن آهن‌های این طاق نصرت، آن تصویر را کندند و قول دادند که جای مناسبتری برای آن در نظر بگیرند.

وی افزود: بعد از یک سال در کمربندی تنکابن عکس شهید را به صورت یک بنر قاب گرفته و بدون هیچ نورپردازی روی یک پل عابر پیاده نصب کردند. شهردار و اعضای شورای شهر در این مدت که به خانه ما می‌آمدند با مسئول اداره راه تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که می‌خواهند عکس شهید را روی این پل نصب کنند. انی پل به همت یک فرد خیّر ساخته شده بود و اداره راه برای نصب تصویر شهید روی آن، ممانعتی نداشت.

مرادخانی ادامه داد: اردیبهشت امسال این عکس را روی پل هوایی نصب کردند و ما گفتیم این تصویر کوچک است و اگر هزینه‌ای هم دارد تقبل می‌کنیم تا عکس مناسبی روی آن نصب شود. مسئولان قول و قرار‌هایی دادند، اما هیچ کدامش عملی نشد.
 
اعتراض به حذف تصویر شهید مرادخانی در تنکابن

فرزند شهید مرادخانی گفت: به مرور زمان عده‌ای به این تابلو آسیب زدند و ما بار‌ها به مسئولان امنیتی شهر، شهرداری، سپاه و بقیه مسئولان گفتیم که به نحوی مانع این آسیب بشوند. این اعتراضی بود که از طرف مردم به ما می‌شد و می‌خواستند که موضوع را پیگیری کنیم. شهید مرادخانی تنها شهید مدافع حرم شهر ما بود و مردم، حتی قشر خاکستری می‌خواستند که با این موارد برخورد کنیم.
 
اعتراض به حذف تصویر شهید مرادخانی در تنکابن

وی تصریح کرد: چندی پیش مطلع شدیم پل هوایی که تصویر شهید روی آن نصب شده در مناقصه به کسی واگذار شده و تبلیغاتش را بر عهده دارد و تصویر شهید باید از روی آن برداشته شود. این در حالی است که مسئولان، منکر پیگیری‌های خودشان می‌شدند. حتی خبر‌هایی رسید که عده‌ای به صورت سازماندهی شده عکس شهید را پاره می‌کردند تا آن را پایین بیاورند. حتی مردمی که با ما تماس می‌گیرند خواسته اند که جای دیگری برای نصب عکس شهید معرفی بشود که تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

گفتنی است شهید محرمعلی مرادخانی جانشین قرارگاه امام حسین (ع) ستاد کل نیرو‌های مسلح و جانشین سردار همدانی بود که که بعد از ایشان به شهادت رسید.

شهید محرمعلی مرادخانی بهار سال ۹۴ بعد از سی و سه سال خدمت بازنشست شده بود. چند ماه قبل از بازنشستگی مدام تقلا می‌کرد تا به سوریه برود، چون مطلع بود که نیرو‌های بازنشسته را به عراق و سوریه نمی‌برند. یک شب ساعت دوازده شب تماس گرفت و گفت فردا ساعت پنج صبح پرواز داریم. در راه تهران این سفر منتفی شد و برگشتیم. خیلی تشنه این سفر به سوریه بود، اما مجددا با اصرار خودش به عنوان مسئول محور به سوریه سفر کرد. در آن سفر برای شناسایی به کانالی رفته بود. با اینکه فرمانده بود مانند یک نیرو در نوک پیکان رفت و توی کانال پای چپش آسیب جدی دید. برای اینکه روحیه نیرو‌ها خراب نشود ادامه داد و دوباره جراحت و آسیب پا جدی‌تر شد. با این حال قبول نکرد به ایران برگردد و تا آخر ماموریت در سوریه ماند. بعد از بازگشت هم آرام و قرار نداشت و بنا داشت که دوباره برود. آمدیم تهران ساعت پنج صبح دست تقدیر این بود که به سوریه برود و شهید شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
1
0
مسئولین محترم !!!!شهیدان تمام عالم خاکی مارا برایمان رهاکردندو رفتند !،میفهمید یعنی چی ؟؟؟!!!! یعنی این دنیا برازنده ما خاکیان است وانها از عالم دیگه ای بودن بنابراین ما نیازمند دیدن این چهره های نورانی وجان هستیم وانها نیازی به این دکان دستگاه های ما ندارند !افتاد ؟؟؟شما از صدقه سر رزم این عزیزان به منصب رسیده اید به کجا میروید؟دراین شهر جائی برای عکس شهیدنیست ؟دیدن عکس شهدا اینقد عذابتان میدهد ؟؟حتما" میدانید که وجودشان هم داعشی ها را عذاب میداد ! شهید با داعش میجنگید برای ما وشما واسلام واقعا"بین شما مسئول- ضد شهدا -وداعش کدام مردتر است؟.
حاتمیان
|
-
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
متاسفانه کسی نیست جلوی کارهای اشتباه شهرداری را بگیره...اگه انتقاد یا اعتراضی هم بشه افراد تهدید میشن...
به نطر من دادستان محترم باید به این موصوع بی حرمتی به افتخار شهرمان شهید مدافع حرم ورود پیدا کند و برخورد قاطع کند...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار