کد خبر: 970035
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به کاهش محسوس دما از امشب در مناطق مختلف استان، گفت: بارش‌های سیل آسا در انتظار مردم مازندران است.
سرویس جامعه جوان‌آنلاین: علی اصغر احمدی، نسبت به وقوع بارش‌های شدید سیلابی در مناطق مختلفی از استان خبر داد و اظهار داشت: مردم استان از امشب و فردا باید منتظر وقوع بارندگی‌های شدیدی در دیار خود باشند

وی افزود: مردم استان از اواخر شنبه سی ام شهریور تا پایان یکشنبه ۳۱ شهریورماه از سمت غرب استان شاهد وزش باد نسبتا شدید، کاهش محسوس دما، بارش باران، رعد و برق و طوفانی شدن دریا خواهند بود. مسافران و گردشگران در این مدت از تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها، برپایی چادر، کوه پیمایی، طبیعت گردی و تردد در ارتفاعات خودداری کنند.
 
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه دریا در این مدت طوفانی و شنا ممنوع است، تصریح کرد: ممنوعیت پنج روزه شنا و فعالیت دریایی در دریای خزر اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: از عصر و امشب به‌تدریج شاهد وزش باد شدید در سواحل استان خواهیم بود، که در نتیجه آن دریا از سمت غرب مواج و توفانی خواهد شد، این وضعیت تا روز چهارشنبه سوم مهر ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت بیشینه سرعت وزش باد تا ۵۴ کیلومتر بر ساعت و بیشینه ارتفاع موج تا ۴ متر برآورد می‌شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار