کد خبر: 970021
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان استان کردستان از برگزاری اردوی طلایه‌داران پسران در استان خبر داد و گفت: این اردو به مدت سه روز برگزار می‌شود.

امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: اردوی طلایه‌داران پسران کردستان که شامل پسران مسئول انجمن اسلامی مدارس استان می‌شود طی سه روز در محل اتحادیه با برنامه‌های تشکیلاتی جذاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری اردوی طلایه‌داران پسران مسوول انجمن اسلامی مدارس استان بیان کرد: این اردو روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این اردو پرداخت و افزود: هدف از برگزاری این اردو تشریح و ابلاغ برنامه‌های انجمن در سال پیش‌‌رو است.

مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان استان کردستان یادآور شد: مسوولان انجمن اسلامی در مدارس از بهترین و برترین دانش‌آموزان هر مدرسه هستند که اردوهای طلایه‌داران هر ساله برای ابلاغ برنامه‌ها و بحث و تبادل نظر در این زمینه با دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

کریمی عنوان کرد: در این اردو که از 30 شهریور ماه جاری برگزار می‌شود همه شهرستان‌ها مسوولان انجمن خود را برای این اردو اعزام می‌کنند.

وی با اشاره به تعداد مسوولان انجمن مدارس شهرستان‌ها که در این اردو شرکت می‌کنند، اعلام کرد: در این اردو  ٧٠ نفر شرکت دارند.

وی اضافه کرد: در حاشیه این اردو کلاس‌های مشاوره علمی، معرفتی و اعتقادی، سواد رسانه و تشکیلات انقلابی برگزار خواهد شد.

مسوول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان استان کردستان با بیان اینکه این اردو در آبان‌ماه امسال برای پسران در مشهد مقدس نیز برگزار می‌شود، گفت: اردوی طلایه داران دختر نیز دهم شهریور ماه امسال در مشهد مقدس برگزار شد.

کریمی تصریح کرد: درصددیم تا در سال‌تحصیلی 98 – 99 انجمن دانش‌آموزی 95 درصد مدارس استان فعال شود.

وی در پایان افزود: قطعا در سالجاری و سال آینده شاهد وقوع یک جریان دانش‌آموزی انقلابی در استان خواهیم بود که بیرق‌دار آن اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان است.

انتهای پیام/2330/72

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر