کد خبر: 969938
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
پس از برد ایران برابر چین تایپه از دور سوم مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های مشخص شدند و تیم‌های ایران، کره جنوبی، ژاپن و استرالیا باید برای صعود به فینال تلاش کنند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین- وحید صابری: این رقابت‌ها در حالی در سالن آزادی در حال برگزاری است که تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۶ امروز برای صعود به مرحله فینال، مقابل کره جنوبی تلاش خواهد کرد. در دیگر بازی نیمه نهایی امروز نیز دو تیم استرالیا و ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ رودرروی هم قرار خواهند گرفت تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به فینال مشخص شود.
تلاش شاگردان کولاکوویچ برای فیسنالیست شدن
شاگردان کولاکوویچ دربازی دیروز خود باربر چین تایپه کمی با دست کم گرفتن آن‌ها همان ابتدا ۷ بر ۵ از حریف خود عقب افتادن،
اما در ادامه با دفاع خوب روی تور و هماهنگی بیشتر در انتهای زمین توانست در نهایت ۲۵ بر ۱۹ ست را به نفع خود به پایان برسانند. در ست دوم، اما حریف کمی بهتر از شاگردان کولاکوویچ عمل کرد و در برخی لحظات بهتر عمل کرد. جای گیری خوب و دفاع روی تور باعث شد تا اختلاف بازی زیاد نشود، اما هوشمندی ملی پوشان ما درنهایت باعث شد این ست هم ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران به پایان برسد. در ست سوم مثل ست اول با برتری تایپه و عدم هماهنگی در بین دریافت کنندگان ایران شروع شد. بازیکنان تایپه تا زمان وقت استراحت فنی دوم از ایران پیش بودند که دلیل عمده آن افت انگیزه ملی پوشان ایران و البته دفع و توپگیری حریف به نظر می‌رسید. هر چند تیم ایران درنهایت توانست در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به برتری برسد، اما این هشداری برای کولاکوویچ و شاگردانش بود که نباید هیچگاه حریف را دست کم بگیرند..
بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روز‌های ۲۲ تا ۳۰ شهریور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست رقابت‌ها با پیروزی مقابل تیم‌های سریلانکا و قطر و شکست برابر استرالیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم مسابقات شد..
تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم با تیم‌های چین، هند و استرالیا همگروه بود. ملی پوشان ایران با استرالیا بازی نداشتند چرا که طبق قوانین بازی‌ها در این مرحله از مسابقات تیم‌هایی که در دور اول با هم در یک گروه قرار داشتند، در دور دوم با هم بازی نکردند و نتیجه بازی مرحله اول برای آن‌ها منظور شد. ملی پوشان والیبال ایران با شکست تیم‌های چین و هند راهی مرحله سوم شدند.
در پایان مسابقات ۶ تیم اول دی ماه دیگر به میزبانی چین بازی‌های مقدماتی المپیک ژاپن را برگزار خواهند کرد که نفر اول آن تورنمنت به المپیک صعود خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار