کد خبر: 969797
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵
کارگردان فیلم «انجماد عقربه» بعد از دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره طنین، جایزه‌اش را به سیل‌زدگان استان گلستان تقدیم کرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: عباس عمرانی‌بیدی، کارگردان فیلم کوتاه «انجماد عقربه» جایزه جشنواره فیلم کوتاه طنین را که در استان گلستان برگزار شد به سیل‌زدگان این استان اهدا کرد.

فیلم کوتاه «انجماد عقربه» یک اثر ۱۱ دقیقه‌ای از سه‌گانه‌ای است که کارگردان در سال ۹۵ تولید کرده است. این فیلم در کشور فرانسه، اکوادور و ونزوئلا اکران داشته و جایزه بهترین فیلم را از کشور ونزوئلا دریافت کرده است. همچنین تندیس ایثار جشنواره رضوی یزد و دیپلم افتخار جشنواره سرزمین نور دیگر عناوین «انجماد عقربه» به حساب می‌آید. در این فیلم کوتاه بازیگران مطرحی همچون هادی دیباجی و بهار نوحیان و مهدی زمین‌پرداز ایفای نقش می‌کنند. تولید این اثر بیش از پنج ماه به طول انجامیده و بخش جلوه‌های ویژه برای نخستین بار با این ابعاد و حجم کار شده است.

انجماد عقربه، اثر یک فیلم اقتباسی است که به زندگی یک روزه خانم دکتر کیهانی می‌پردازد، این فیلم برگرفته از یک خاطره مکتوب است و طی آن خانم دکتر کیهانی که زنی وظیفه‌شناس است در کنار کار امدادی‌اش به ناگاه تصمیم عجیبی می‌گیرد که نامزدش را شوکه می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار