کد خبر: 969742
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
شهردار منطقه 8 در اولین جلسه دیدار با معاونین و مدیران منطقه خبر داد:
به دنبال اجرای کارهای ماندگار در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز هستیم و در اين رابطه منطقه8 باید به کارگاه عمرانی تبدیل شود.
شهردار منطقه هشت در اولین روز کاری خود جلسه ای با معاونین و مدیران منطقه هشت برگزار نموده و برنامه های آتی منطقه هشت را تشریح نمودند. در این جلسه دکتر مدبر ضمن اشاره به موقعیت خاص منطقه هشت و واقع شدن در بافت تاریخی فرهنگی تبریز، مدیریت در این منطقه تاریخی فرهنگی را بسیار حساس برشمرده و خواستار توجه بیشتر معاونین و مدیران منطقه در حوزه مدیریتی خود شدند.
مدبر افزود: تمام تلاش ما در طول دوران مدیریتی خود در منطقه هشت، احیاء و هویت بخشی تاریخی معابر منطقه با تملک و مرمت خانه‌های تاریخی، احیاء باروی شهر تبریز، احیاء جاده ابریشم، توسعه فضای سبز منطقه، احیاء و هویت بخشی به باغ گلستان و اجرای سایر پروژه‌های عمرانی و مرمتی در راستای احیاء تبریز کهن خواهد بود.
شهردار منطقه هشت در این جلسه از تلاش خود برای تبدیل منطقه تاریخی فرهنگی تبریز به کارگاه عمرانی همچون مدیریت قبلی خود در منطقه، خبر داده و از مدیران و معاونین خود خواستار کار جهادین در راستای دستیابی به اهداف پیش رو منطقه شدند.
او با اشاره به برنامه‌های پیش رو منطقه در راستای پیاده محور نمودن معابر تاریخی منطقه اشاره نموده و افزود پیرو سیاست‌های تبیینی شهردار محترم تبریز مبنی بر پیاده محور نمودن محور‌های پرتردد و گردشگر پذیر منطقه هشت، چندین محور گردشگری در سطح منطقه را شناسایی نموده و بعد از کار کارشناسی تبدیل به محور‌های پیاده راهی خواهیم نمود تا هویت تاریخی فرهنگی منطقه را حفظ نمائیم.
وی بر اجرای مشارکتی پروژه‌های آتی منطقه تاکید نموده و افزود: به منظور کاهش هزینه‌ها و بهبود پیشرفت پروژه‌ها سعی خواهیم کرد برخی پروژه‌های شهری پیش رو را با مشارکت بخش خصوصی و بصورت مشارکتی و یا با اخذ وام اجرا نمائیم تا از بار مالی منطقه کاسته شود
مدبر در پایان بر تلاش خود و معاونین و مدیران خود، برای اجرای کار‌های ماندگار در منطقه هشت تاکید نموده و خواستار تلاش شبانه روزی عوامل منطقه برای دستیابی به این هدف شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر