کد خبر: 969709
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کوتاهی مسوولان در ایفای نقش خود با خشم مردم مواجه خواهد شد
جامعه روحانیت آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای گفت: از مسوولان دخیل در حذف نام شهدا در اماکن به ویژه مسوولان استان می‌خواهیم در اسرع وقت جهت عملیاتی کردن مطالبه انقلابی دلسوزان نظام همچنین رفع نگرانی خانواده‌های شهدا و امت حزب‌الله، اقدام عاجل به عمل آورده و اخطارها را جدی بگیرند.

جامعه روحانیت استان آذربایجان‌شرقی در محکوم دانستن اقدام برخی در حذف نام شهدا از تابلوی کوی،محلات و اماکن در کشور به خصوص تبریز بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.  

بسم الله الرحمن الرحیم 
«شهید نظر می کند به وجه الله»
حضرت امام خمینی (ره)

خوشا به حال آنان که با شهادت رفتند. خوشا به حال آنان که در این قافله نور جان و سر باختند. امنیت ، آزادی و حاکمیت قوانین اسلام عزیز را به ارمغان آوردند، بی‌شک احیای نام شهیدان و تکریم نام، مرام و آرمان‌های مترقی، جاوید و الهی آنان یکی از راه‌های نیل به سعادت و کسب عزت دو سراست.

 نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در ادامه مواضع انقلابی، صریح و مؤثرشان در خطبه‌های وحدت‌بخش و بصیرت‌افزای نماز جمعه، آغازکننده یک جریان مطالبه‌گری انقلابی و فرهنگی کشوری گشته ضمن اعتراضی متین پرده از یک جریان مرموز در زمینه شهیدزدایی از اسامی نهادهای فرهنگی، اداری، موسسات مالی و تابلوهای اماکن عمومی برداشتند و اعتراض نیروهای ارزشی، ولایی و انقلابی و مردم شهیدپرور تبریز را از تریبون نماز جمعه به گوش مسوولان امر رساندند و هشدار دادند اگر مسوولان در ایفای این وظیفه سازمانی و ایفای نقش انقلابی و اجتماعی کوتاهی نمایند، با خشم مردم مواجه خواهند شد.

به همین مناسبت جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان‌شرقی ضمن حمایت قاطع از این موضع برخاسته از عزت، حکمت و مصلحت، از تمام مسوولان کشوری دخیل در این موضوع خطیر به ویژه مسوولان محترم استان می‌خواهد در اسرع وقت جهت عملیاتی کردن مطالبه انقلابی معظم‌له و رفع نگرانی خانواده‌های محترم شهدا و اقشار امت حزب‌الله، اقدام عاجل به عمل آورده نتیجه را به امت حزب‌الله گزارش دهند در ادامه با صراحت کامل اعلام می‌کنیم که ما تا آخرین نفر و تا آخرین منزل و تا آخرین قطره خون برای اعتلای کلمه الله ایستاده‌ایم و در عمل به وظایف انقلابی و شرعی خویش ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد و بی‌تردید امت حزب‌الله آذربایجان‌شرقی ضمن حمایت قاطع از نماینده محترم ولی فقیه در استان منتظر تحقق این خواسته بجا می‌باشند لذا حذف‌کنندگان نام شهدا اخطارها را جدی بگیرند.

انه ولی التوفیق 
محمد ایمانی یامچی/ دبیر جامعه روحانیت استان آذربایجان‌شرقی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر