کد خبر: 969652
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
تیم ملی والیبال در مرحله دوم قهرمانی آسیا، دیروز چین را ۳ بر صفر شکست داد و امروز در دومین بازی این مرحله به مصاف هند می‌رود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در شروع مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، عصر دیروز تیم ملی کشورمان به مصاف چین رفت؛ تیمی که لوزانو، سرمربی سابق کشورمان هدایت آن را بر عهده داشت و یکی از رقیبان اصلی ایران در راه کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود. با توجه به حساسیت بالای مسابقه، کولاکوویچ تیم ایران را با ترکیب اصلی راهی میدان کرد. بازی در ست اول با رقابت نزدیک دو تیم آغاز شد، اما این تیم کشورمان بود که وقت اول فنی استراحت را با نتیجه ۸ بر ۶ به نفع خودش به پایان رساند. در ادامه این برتری حفظ شد تا در وقت دوم فنی استراحت اختلاف به سه امتیاز برسد و نتیجه ۱۶ بر ۱۳ شود. در نهایت هم این ست با برتری ۲۵ بر ۱۸ ایران به پایان رسید تا تیم کشورمان در ست شماری یک بر صفر پیش بیفتد. ست دوم را، اما چینی‌ها بهتر از ایران آغاز کردند و از همان امتیاز‌های اول فاصله انداختند تا وقت اول فنی با حساب ۸ بر ۵ به نفع چین به پایان برسد. این اختلاف در ادامه بیشتر هم شد و چین در امتیاز ۱۰ اختلاف را به پنج امتیاز رساند، اما در ادامه تیم کشورمان توانست با استفاده از سرویس‌هایی که دریافت را برای چینی‌ها مشکل می‌کرد و همچنین دفاع روی تور، فاصله را جبران کند و دو تیم در امتیاز ۱۴ برابر شوند و با سرویس محمد موسوی تیم کشورمان در این ست توانست ۱۵ بر ۱۴ جلو بیفتد و در ادامه وقت دوم فنی استراحت با برتری ۱۶ بر ۱۵ ایران به دست بیاید. این برتری تا پایان ست حفظ شد و ست دوم هم با پیروزی ۲۵ بر ۲۳ ایران به پایان رسید تا در مجموع نتیجه ۲ بر صفر به نفع تیم کشورمان شود.

ست سوم را تیم کشورمان طوفانی آغاز کرد و از همان امتیاز‌های اول با این تیم فاصله انداخت، طوری که وقت اول فنی استراحت با برتری ۸ بر ۲ و وقت دوم فنی با برتری ۱۶ بر ۹ ایران رقم خورد تا در نهایت این ست هم با پیروزی تیم با کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به پایان برسد و در مجموع تیم ملی والیبال کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر چین را شکست دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار