کد خبر: 969546
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
نایب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس تاکیدکرد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس بر لزوم ارائه خدمات درخور شهروندان فردیس از سوی مدیریت شهری تاکید کرد.

سید حمید یعقوبی در دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر فردیس ، با تاکید بر لزوم توجه به توسعه زیرساخت های شهری فردیس، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای توسعه این زیرساخت ها در مناطق دوگانه شهرداری فردیس تلاش می کند که باید با شناسایی نیازها و اولویت های شهر همراه باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهر نوپای فردیس با کمبود های مختلفی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، فضای سبز و غیره مواجه است، عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس در دو سال گذشته در این راستا اقدامات مثبتی انجام داده است اما به دلیل گستردگی شهر و نبود زیرساخت ها و محدودیت پروژه ها، چشمگیر نبوده است لذا باید اقدامات بسیار بیشتر و درخور اهالی فردیس انجام شود.

یعقوبی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس به توسعه متوازن و موزون شهری در فردیس معتقد است، خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم، ارائه خدمات به صورت یکسان در مناطق شهر فردیس را در دستور کار خود قرار داده ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در بخش دیگری با اشاره به تعامل موجود در مدیریت شهری فردیس، تصریح کرد: تعامل و وحدت عامل اصلی توسعه شهر است و مدیریت شهری فردیس در راستای رفع نیازهای شهر و شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

یعقوبی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۳ سرای محله در فردیس در حال انجام است، تصریح کرد: مدیریت شهری فردیس درصدد است تا با احداث این سراهای محله در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی گام بردارد.

وی تاکید کرد: شناسایی خدمات مورد نیاز شهر و شهروندان باید براساس نیاز سنجی و اعتبار سنجی و اجرای آن با تهیه پیوست فرهنگی باشد و نباید ارائه خدمات متوجه شخص یا اشخاص خاص گردد تا شهروندان در نقاط مختلف شهر به طور یکسان از امکانات شهری را استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار