کد خبر: 969516
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۰
عبدولی: خدا را شکر دست خالی نماندم
سعید عبدولی در مسابقات قهرمانی جهان سنت‌شکنی نکرد و باز هم به مدال برنز دست یافت تا تبدیل به مرد برنزی کشتی فرنگی ایران شود. این عنوان ارزشمند برای عبدولی در حالی به دست آمد که او با آسیب‌دیدگی نتوانست به فینال راه یابد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: عبدولی بعد از کسب مدال برنز جهان گفت: «دنده‌ام در کشتی با کشتی‌گیر روسیه شکست و به زور نفس می‌کشیدم. برای کشتی آخر هم ۴ سی‌سی لیدوکایین (بی‌حس‌کننده) به من زدند تا توانستم بیایم  و کشتی بگیرم. خدا را شکر دست خالی نماندم. نمی‌خواستم کشتی بگیرم، چون دنده‌ام خیلی اذیتم می‌کرد، اما به خاطر آقای بنا کشتی گرفتم. آقای دبیر حرف خوبی زد و گفت ما ایرانی هستیم و تا پای جان می‌جنگیم.»

شروع ناامید‌کننده فرنگی‌کاران ایران در مسابقات نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرد، به‌خصوص که در چهار وزن اول تنها به برنز عبدولی بسنده کردیم. محمد بنا، سرمربی تیم ملی در این خصوص می‌گوید: «شروع خوبی نداشتیم، مخصوصاً در دو وزن ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم. در ۶۳ کیلوگرم هم باید  کشتی‌گیر ما مقابل ارمنستان مدال برنز می‌گرفت، اما به نظرم بد عمل کرد. سعید عبدولی هم باید در فینال کشتی می‌گرفت و مدال طلا را کسب می‌کرد، اما قسمتش این بود که برنز بگیرد و کسب این مدال هم برایمان خیلی مهم بود. در روز دوم مسابقات با وجود اینکه قرعه‌ها سخت بود، اما دو نفر به شانس مجدد راه یافتند. رامین طاهری در کشتی با آلمان اشتباهاتی داشت و این شانس را داد که داوران کشتی‌گیر آلمانی را برنده اعلام کنند.» بنا با اشاره به جوان شدن تیم تأکید کرد: «بچه‌ها هنوز از لحاظ فنی نیاز به کار دارند. ما جوان‌های بهتری هم در ایران داریم که امیدوارم با ترکیب آن‌ها در بهترین حالت به المپیک ۲۰۲۰ برسیم. هدف‌گذاری‌مان المپیک ۲۰۲۴ است. البته اگر خدا قسمت کند و در خدمت تیم باشیم. آینده کشتی فرنگی را خیلی روشن می‌بینم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار