کد خبر: 969335
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در پنج ماهه نخست امسال با نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که انجام شد باشگاه‌های متخلف شناسایی و ۲۶ باشگاه ورزشی در سطح استان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمدرضا برادران در بازدید از باشگاه‌های ورزشی اردبیل اظهار داشت:‌ در پنج ماهه نخست امسال با نظارت‌ها و بازرسی‌هایی که انجام شد باشگاه‌های متخلف شناسایی و 26 باشگاه ورزشی در سطح استان به دلیل تخلف و بی‌توجهی به قوانین و مقررات پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی از تشدید برخورد با تخلفات در باشگاه‌های ورزشی در سطح استان خبر داد و گفت: اغلب تخلفات باشگاه‌ها در زمینه فروش و مصرف مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز بوده که با نظارت‌های لازم و شناسایی این تخلفات با آنها برخورد جدی می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با قدردانی از باشگاه‌های پایبند به اصول قانونی و اخلاقی بیان کرد: در پنج ماهه امسال 663 مورد بازدید از باشگاه‌های رزشی در سطح استان انجام شده است که این بازدیدها و نظارت‌ها به طور مستمر در استان تداوم خواهد داشت.

برادران از تمدید مجوز 44 باشگاه خبر داد و تصریح کرد: امسال با تاسیس و ره‌اندازی 41 باشگاه جدید در استان متراژ ورزشی از نوع سرپوشیده خصوصی به هشت هزار و 200 متر افزایش یافته است که این امر زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ورزشی در استان خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: از 41 باشگاه تازه‌تاسیس در استان 19 باشگاه ویژه برادران، 10 باشگاه ویژه خواهران و 12 باشگاه مشترک بوده که با توجه به افزایش تعداد باشگاه‌های فعال در سطح استان بازرسی و نظارت‌ها بر آنها نیز افزایش خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر