کد خبر: 969280
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
اقتضائات زیستن در جهان رسانه‌ای
دبیر جشنواره ابوذر بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: در شان و جایگاه بسیج نیز همین گنجد که هماهنگی بین همه اقشار ایجاد کند که بسیج رسانه نیز به عنوان سپهر رسانه‌ای استان فعالیت کرد.

 محمد عزیزی‌راد در آیین تکریم و معارفه مسوول بسیج رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بسیج رسانه استان در سطح کشور جایگاه خوبی دارد و در سطح استان قدم‌های زیادی برداشته است به طوریکه توانسته تا رسانه‌ها را به هم نزدیک کند. 

وی با بیان اینکه ۴۱۰ عنوان رسانه مکتوب و آنلاین در استان وجود دارد، گفت: هماهنگی بین این رسانه‌ها یک هنر را می‌طلبد که در دوره آقای دهقان‌نژاد این امر محقق شد. 

دبیر جشنواره ابوذر بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در شان و جایگاه بسیج نیز همین گنجد که هماهنگی بین همه اقشار ایجاد کند که بسیج رسانه نیز به عنوان سپهر رسانه‌ای استان فعالیت کرد. 

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها افسران جنگ نرم هستند، گفت: در حال حاضر نام جهان را جهان رسانه‌ای می‌نامند به طوریکه این نقش رسانه است که می‌تواند یک جای ویرانه را بهشت نشان دهد و برعکس یک جای بهشت را ناامن نشان می‌دهد. 

عزیزی‌راد ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی در بستر رسانه تلاش می‌کنند تا ایران را بد جلوه دهند به طوریکه یک توریست ژاپنی به ایران آمده و با خود نان می‌آورد و دلیلش این است که به او القا کرده بودند که در ایران چیزی برای خوردن پیدا نمی‌شود. 

وی با اشاره به خدمات بسیج رسانه استان و استمرار آن در مدیریت جدید، گفت: در جشنواره ابوذر با حداقل امکان کارهای بزرگی صورت گرفت و همچنین بازدید از دفاتر رسانه‌ها نیز یکی دیگر از کارهای بسیج رسانه بود. 

عزیزی‌راد راه‌اندازی پاتوق رسانه به همت بسیج رسانه را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این پاتوق رسانه‌ها دور هم جمع شده و به بحث و آموزش می‌پردازند و قطعاً چندین اقدام جدید نیز انجام خواهد گرفت. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر