کد خبر: 969149
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
گلزنــی برابر لیتوانـــی در انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۰ اروپا، رونالدو را بیش از هر زمان دیگری به رکورد علی دایی نزدیک کرده است.
دنيا حيدری
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که در طول عمر فوتبالی خود موفقیت‌ها و رکورد‌های بسیاری را جابه‌جا کرده و به نام خود زده، سال‌هاست که به دنبال دستیابی به عنوان آقای گلی جهان است. عنوان قابل توجهی کــــــه سال‌هـاست در اخـتیار علی دایی، کاپیتان تیم ملی ایران است و حالا کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال فاصله چندانی با دستیابی به آن و اضافه کردنش به ویترین افتخارات خود ندارد.

رونالدو در بازی برابر لیتوانی موفق شد چهار گل به ثمر برساند و حالا تعداد گل‌های زده او به ۹۳ گل در ۱۶۰ بازی ملی رسیده و تنها ۱۶ گل با آقای گلی جهان و گرفتن این عنوان از علی دایی فاصله دارد. بعد از آنکه فالکائوی برزیلی موفق شد رکورد وحید شمسایی در فوتسال را بشکند و نام خود را به عنوان آقای گلفوتسال جهان ثبت کند، حالا نوبت به از دست رفتن آقای گلی فوتبال دنیاست که رونالدو سال‌هاستبرای دستیابی به آن تلاش می‌کند و حالا فاصله چندانی نیز تا کسب این رکورد و عنوان قــابل توجه و گــرفـتنشاز عـلی دایی ندارد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار