کد خبر: 969127
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
شبنم نعمت‌زاده دختر وزیر سابق صنعت با تبدیل قرار وثیقه به قرار بازداشت موقت، در بازداشت به سر می‌برد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: اتهامات خانم نعمت‌زاده «مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو)» و «مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور»، «فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی استان البرز از طریق ایجاد مؤسسه پزشکی در استان مزبور بدون مجوز وزارت بهداشت» و «نگهداری غیرمجاز دارو (قاچاق) بدون انجام تشریفات قانونی» است. احمدرضا لشگری‌پور و شرکت توسعه دارویی رسا نیز با اتهام «مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور» از طریق اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی (دارو) به منظور ایجاد انحصار و اخلال در نظام تولیدی روانه دادگاه خواهند شد.

متهمان «از طریق تخلف از تعهدات مربوط در قبال تأمین‌کنندگان دارو» اقدام به «ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران» از طریق «کسب منفعت و مشارکت در اخلال در نظام توزیع دارویی کشور» کرده‌اند.

قرار است، دادگاه متهمان این پرونده روز دوشنبه ۲۵شهریور در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شود. شبنم نعمت زاده سال ۱۳۷۵ از دانشگاه شهید بهشتی در تهران فارغ‌التحصیل شد و در سال ۱۳۸۰ در داروخانه یک بیمارستان مشغول به کار شد؛ او به فاصله چند سال پس از کار کردن در داروخانه‌های مختلف، از سال ۱۳۸۸ به بعد اقدام به تأسیس چند شرکت کرد و به مالکیت چندین شرکت رسید.

وی دو سال پیش در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس ارتباط فعالیت‌های اقتصادی با پدرش رد کرده بود. او گفته بود: «من از سال ۸۸ فعالیت خود را شروع کردم و در این ۱۰ سال چند شرکت تأسیس کردیم. ما روند خودمان را داشتیم و این کار‌ها ارتباطی با فعالیت‌های پدرم نداشت. ایشان هم که کنار رفتند، باز ما شرکت‌های دیگری را تأسیس کردم.» نعمت زاده همچنین گفته بود: یک دوره کوتاهی وقتی پدرم بازنشسته شده بود، از ایشان خواهش کردم در یکی از شرکت‌ها به‌عنوان هیئت‌مدیره اسمشان را بگذارم. آن هم زمان خیلی کوتاهی بود و ایشان هیچ نفعی از این شرکت نداشت. پیشتر یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفته بود خانم نعمت‌زاده دو پرونده داشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار