کد خبر: 969123
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
تکواندوکار وزن دوم المپیکی ایران با کسب دومین مدال طلای خود در دومین گرندپری سال ۲۰۱۹ گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تکواندوکار وزن دوم المپیکی ایران با کسب دومین مدال طلای خود در دومین گرندپری سال ۲۰۱۹ گام بلندی برای کسب سهمیه المپیک برداشت. رقابت‌های گرندپری تکواندو صبح دیروز به میزبانی ژاپن در سالن «ماکوهاری» شهر چیبا آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان دو نماینده داشت که سروش احمدی از دور مسابقات حذف شد و میرهاشم حسینی هم با شکست همه رقبا به نشان طلا دست پیدا کرد.

حسینی کار خود را با برتری مقابل «روبن ناوا» از مکزیک آغاز کرد و سپس در پیکار با «جاویر پرز پولو» از اسپانیا به پیروزی دست یافت و در ادامه سروش رفیعی دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و در نیمه نهایی هم برابر «ادیوال فونتس» از برزیل پیروز شد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. تکواندو کار شایسته کشورمان در مبارزه پایانی به مصاف «کریستین مکنیش» از انگلستان رفت و با ارائه یک مبارزه برتر با نتیجه ۳۲ بر ۲۰ به پیروزی دست یافت و به نشان طلا دست یافت. میرهاشم حسینی ۱۸ خردادماه در نخستین مرحله از رقابت‌های گرندپری که به میزبانی ایتالیا در شهر رم برگزار شد نیز با برتری مقابل «لی دانه هون» به نشان طلا دست یافته بود.

در ادامه این رقابت‌ها امروز چهار تکواندوکار ایران در دو وزن ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود می‌روند. در وزن ۵۸- کیلوگرم آرمین هادی صپور دور نخست به مصاف «لئون گلاسنویک» از کرواسی می‌رود. فرزان عاشورزاده دیگر نماینده ایران نیز با «آدرین ویسنته» از اسپانیا پیکار می‌کند.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم سجاد مردانی در دور نخست به مصاف «رافائیل آیوکایف» از روسیه می‌رود. سعید رجبی نیز با «سانسورس» مکزیکی مبارزه می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار