کد خبر: 969112
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
تیم ملی بسکتبال اسپانیا در پایان یک بازی سخت توانست استرالیا را شکست داده و فینالیست رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ چین شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین :ظهر امروز ( جمعه) ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۸، در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین دو تیم اسپانیا و استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند که اسپانیا مدعی کسب عنوان قهرمانی با برتری ۹۵ - ۸۸ در پایان وقت اضافه دوم، به عنوان نخستین تیم راهی فینال این مسابقات شد.

در حالی این بازی به سود اسپانیا به پایان رسید که استرالیا تا ۴ ثانیه مانده به پایان بازی ۷۰ - ۶۹ از اسپانیا پیش بود، اما دو تیم در پایان کوارتر چهارم با نتیجه ۷۱ - ۷۱ به تساوی رسیدند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در ادامه نیز هیچ یک از دو تیم قصد تسلیم شدن نداشتند و با کسب ۹ امتیاز در وقت اضافه اول، بار دیگ در امتیاز ۸۰ مساوی شدند. با شروع وقت اضافه دوم، اما این تیم اسپانیا بود که با بهره بردن از تجربه بازیکنانی، چون گسول ۱۵ امتیاز را مقابل ۸ امتیاز استرالیا کسب کرد تا با نتیجه ۹۵ - ۸۸ پیروز این بازی نفس گیر شود.

نتایج چهار کوارتر و دو وقت اضافه این دیدار به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۲۲ - ۲۱ اسپانیا
کوارتر دوم: ۱۰ - ۱۶ استرالیا
کوارتر سوم: ۱۹ - ۱۸ اسپانیا
کوارتر چهارم: ۲۰ - ۱۶ اسپانیا
وقت اضافه اول: ۹ - ۹ مساوی
وقت اضافه دوم: ۱۵ - ۸ اسپانیا

در پایان این دیدار "مارک گسول" سنتر نام آشنای (بازیکن پست ۵) تیم ملی اسپانیا با کسب ۳۳ امتیاز، ثبت ۶ ریباند، ۴ پاس گل، ۲ بلاک شات و تاثیرگذاری ۳۳ ستاره میدان شد.

هم‌چنین "اندرو بوگات" سنتر (بازیکن پست ۵) تیم استرالیا با کسب ۱۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس گل، ۱ توپ ربایی و تاثیرگذاری ۲۰ بهترین بازیکن تیمش شد. "پتی میلز" با کسب ۳۴ امتیاز برای استرالیا، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار بود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار