کد خبر: 969106
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
نماینده وزن ۶۸- گیلوگرم تکواندوی ایران با برتری مقابل حریف برزیلی خود راهی دیدار نهایی رقابت‌های گرندپری ژاپن شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در ادامه رقابت‌های تکواندوی گرندپری ژاپن ۲۰۱۹، میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر ادیوال پونتس از برزیل به روی شیاپ‌چانگ رفت و در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۴ به برتری رسید و راهی فینال شد.

حسینی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ مقابل روبن ناوا از مکزیک به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف خاویر پرز از اسپانیا رفت و در پایان راند دوم با نتیجه قاطع ۲۲ بر یک به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر ۲ مقابل سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

سروش احمدی نیز در دور نخست برابر کنستانتینوس کامالیدیس، نایب قهرمان ۲۰۱۶ اروپا از یونان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. وی در دومین مبارزه و در یک هشتم نهایی باید به مصاف احمد ابوغش، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از اردن می‌رفت که به علت غیبت حریف، پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید و در این مرحله مقابل میرهاشم حسینی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این رقابت‌ها G ۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و هم‌چنین به ترتیب پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار