کد خبر: 968987
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان:
مهندس حمید شهبازی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی در منطقه 10 گفت: در این منطقه 1200 میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری وجود دارد که مهم‌ترین آن احداث بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضاء به همت جمع زیادی از پزشکان و خیران است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از به روابط عمومی منطقه 10 شهرداری اصفهان حمید شهبازی اظهار کرد: ایستگاه آتش‌نشانی شماره 25 «ظفر» در محله اطشاران، مجموعه ورزشی روباز در محل پارک تمدن، خانه کودک استاد همایی در محله هفتون و خیابان هفت تیر حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی آماده بهره‌برداری است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری 28 پروژه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی برای این منطقه در نظر گرفته شده که بخش عمده آن در محله‌های کمتر توسعه یافته تعریف شده است، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها 70 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های مشارکتی در منطقه 10 گفت: در این منطقه 1200 میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری وجود دارد که مهم‌ترین آن احداث بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضاء به همت جمع زیادی از پزشکان و خیران است.

شهبازی با بیان اینکه منطقه 10 بیشترین پروژه مشارکتی را در بین مناطق 15 گانه دارد، افزود: 25 پروژه مشارکتی فعال در سطح منطقه 10 است که بخش عمده آن‌ها در حوزه ساخت و ساز و شهرسازی بوده در حالی که قابلیت‌های بیشتری در این منطقه وجود دارد و می‌توان پروژه‌هایی را که درآمدهای پایدار به همراه دارد برای منطقه تعریف کرد.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان ساماندهی حریم چشمه مرغاب و پروژه خیابان مصلی را از جمله پروژه‌های محرک توسعه در منطقه 10 برشمرد و گفت: آزادسازی مسیر ورودی خیابان اطشاران از سمت اتوبان در دستور کار قرار گرفته و در این نقطه بلوار 36 متری احداث خواهد شد که البته آزادسازی آن 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تأکید کرد: در یک سال اخیر در راستای تداوم نهضت خدمت‌رسانی و برقراری عدالت اجتماعی و توازن در ارائه خدمات شهری اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار