کد خبر: 968983
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژادگفت :بسیج در عرصه‌های مختلف می‌تواند آسیب‌های موجود را برطرف کندوهدایتگری در جامعه کنترل نماید و همه بسیجیان باید آمادگی داشته باشند تا بتوانند دراین عرصه به خوبی فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌ فقیه در استان اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار فرماندهان سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف می‌تواند آسیب‌های موجود را برطرف کند، اظهار داشت: هدایتگری در جامعه، وظیفه بسیج است و همه بسیجیان باید آمادگی داشته باشند تا بتوانند این عرصه به خوبی فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: لازم است تا برای عموم بسیجیان کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شود تا جوانان حرف‌ها و شبهات خود را بیان کنند و اگر اشکالی در ذهن آنان نسبت به انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد برطرف شود تا بتوانند در عرصه هدایتگری موفق عمل کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یعنی عمل به اسلام، همه ما باید برای این مرحله آمادگی داشته باشیم و برای آن تلاش کنیم تا دستاوردهای جدیدی برای ملت بزرگ ایران رقم بخورد.

وی گفت: بصیرت افزایی برای خانواده‌های سپاه، بیان تفسیر قرآن برای عموم بسیجیان، همکاری اطلاعات سپاه با وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی برای مقابله با فسادهای سازمان‌یافته و ضرورت افزایش همکاری‌ها بسیجیان با ائمه جماعات از جمله نکاتی است که سپاه می‌تواند بیش از پیش به آن توجه داشته باشد. 

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی با اشاره به فعالیت جهادی سپاه در عرصه‌های مختلف و مورد نیاز کشور اظهار داشت: سپاه در عرصه‌هایی که لازم به کار جهادی بوده، همواره حضور داشته و این حضور را ادامه می‌دهد و آماده خدمت رسانی به مردم و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) افزود: فرمانده جدید سپاه صاحب‌الزمان(عجل الله تعالی فرجه) با رویکرد جدید، برنامه‌ها و کارهای خوبی را آغاز کرده‌اند و نتایج آن در آینده مشخص می‌شود.

وی گفت: ضرورت حضور علما در جمع پاسداران و بسیجیان، برنامه‌ریزی برای برطرف شدن برخی از ناهنجاری‌های فرهنگی در شهر و همکاری امامان جماعت و بسیجیان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خدمت به مردم از جمله موضوعاتی است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.

سردار مجتبی فدا نیز بیان کرد: امسال، به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح به میزبانی سپاه صاحب‌الزمان(عجل الله تعالی فرجه) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)  با اشاره به اجرای طرح مسجد محوری افزود: از سال گذشته موضوع اعتلای بسیج یعنی حضور بسیج در میان مردم، ارتباط با مردم و خدمت به مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح گشت رضوی، شاهد کاهش سرقت‌ در محله‌ها هستیم، گفت: طرح جهاد روشنایی در شرق اصفهان اجرا می‌شود که در این طرح سلول‌های خورشیدی برای تولید برق، بر روی پشت‌بام منازل نصب می‌شود و درآمد آن به خانواده‌های آن منطقه اختصاص می‌یابد، همچنین با اجرای طرح صنعت یار، تلاش می‌شود تا مشکلات مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی برطرف شود.

فدا عنوان کرد: توزیع لوازم‌التحریر در مناطق محروم شهر اصفهان، اجرای طرح شهید رهنمون با حضور پزشکان بسیجی به مدت 5 سال در مناطق محروم، فعالیت 300 گروه جهادی از استان اصفهان در مناطق محروم استان و سایر استان‌ها، فعالیت گروه‌های بسیجی در پلدختر برای ساخت منازل مسکونی از جمله فعالیت‌هایی است که توسط بسیجیان استان اصفهان انجام می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر