کد خبر: 968918
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حضور عوامل پلیس راهور از ابتدای صبح در محل دسته‌جات عزاداری خبرداد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) اظهار کرد: عوامل پلیس راهور از ابتدای صبح در محل دسته‌جات عزاداری حضور دارند، به ویژه در محل‌هایی که احتمالا تجمع شهروندان بیشتر است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محل‌های به اسم میدان منیریه، میدان ابوذر و جا‌های دیگر که دستجات به صورت تجمعی حضور دارند محدودیت‌های ترافیکی ایجاد می‌شود و تردد در این محور‌ها مسدود خواهد شد.

او گفت: سعی و تلاش پلیس راهور مبنی بر این است که تداخلی بین عزاداران و خودرو‌ها به وجود نیاید و به همین منظور از یک تقاطع قبل ما اقدام به محدودیت‌های ترافیکی می‌کنیم.

سرهنگ رازقی با بیان اینکه انتظار داریم رانندگان عزیز همکاری لازم را داشته باشند، گفت: رانندگان به محور‌های مجاور و جایگزین هدایت می‌شود و باید از آن طریق ادامه مسیر دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: با توجه به اینکه بزرگراه‌ها و محور‌های اصلی شهر تهران امروز ترافیک ندارد، به طبع سرعت‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و در این خصوص هم توصیه می‌شود که رانندگان با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند.

او گفت: روز گذشته چندین مورد واژگونی و برخورد را شاهد بوده‌ایم، که نشان دهنده عدم رعایت سرعت مجاز و مطمئن است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار