کد خبر: 968906
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
نیرو‌های حشد شعبی عراق عملیات امنیتی گسترده‌ای با نام عاشورا برای پاکسازی جنوب دریاچه حمرین تا السعدیه و تأمین امنیت روستا‌های منطقه در استان دیالی از بازمانده‌های داعش آغاز کردند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: نیرو‌های حشد شعبی عراق عملیات امنیتی گسترده‌ای با نام عاشورا برای پاکسازی جنوب دریاچه حمرین تا السعدیه و تأمین امنیت الحفایر از بازمانده‌های داعش آغاز کردند.

طالب الموسوی فرمانده عملیات دیالی حشد شعبی عراق گفت: با مشارکت تیپ‌های ۲۴ و ۴ حشد شعبی عملیات عاشورا صبح امروز برای پاکسازی جنوب دریاچه حمرین تا السعدیه و تأمین روستا‌ها منطقه در استان دیالی از بازمانده‌های داعش شروع شده است.

وی افزود: هدف این عملیات تأمین امنیت جاده حمرین است و اینکه فرصتی به داعش داده نشود و مکان امنی برای تکفیری‌ها ایجاد نشود و نیز هدف تأمین امنیت مسیر زائران حسینی در گذرگاه مرزی المنذریه تا زمان بازگشت آنهاست.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
0
یکی ازمهمترین کارهادر مبارزه باگروهک داعش درمناطقی که هنوزقدرت یانفوذدرساکنان مناطق داره،تغییربافت جمعیتی وکوچ دادن افرادوحامیان این گروهک به نقاطیه که کاملاتحت سیطره وتسلط ورصدحشدالشعبی باشند هم درسوریه هم عراق و هم افغانستان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار