کد خبر: 968869
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار پیامی جدید بار دیگر مدعی ارسال پول نقد توسط دولت سابق این کشور به ایران شده است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا در این پیام می‌نویسد: تصور ارسال هواپیما‌های پر از پول نقد به ایران و اجازه دادن به آن‌ها برای غنی سازی اورانیوم در نتیجه‌ یک توافق شکست خورده (برجام) شوکه کننده است.

مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی دیگری که در توئیتر منتشر شده آورده است: به تازگی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای حکام این آژانس اطلاع داده که احتمال دارد تهران مواد و یا فعالیت‌های هسته‌ای اعلام نشده داشته باشد.

جان بولتون در توییتی نوشته است: در حالی سرپرست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران سفر کرده است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، شورای حکام خود را مطلع کرده که ممکن است تهران مواد و یا فعالیت‌های هسته‌ای را پنهان کرده باشد. ما به دیگر کشور‌های عضو شورای حکام می‌پیوندیم که مشتاق دریافت گزارش کامل در اسرع وقت هستند.

در حالی جان بولتون از گزارش درباره احتمال فعالیت‌های پنهانی هسته‌ای ایران خبر داده که سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران روز شنبه اعلام کرد که جمهوری اسلامی در قالب اجرای «گام سوم کاهش تعهدات» خود در چارچوب برجام، گازدهی به سانتریفیوژ‌های نسل جدید را آغاز کرده است.

یک مقام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه به آسوشیتدپرس گفت که از گزارش توسعه «سانتریفیوژ‌های ایران» خبر دارد.

این مقام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرده است: بازرسان آژانس در ایران حضور دارند و هرگونه فعالیت مرتبط را به آژانس انرژی هسته‌ای بین‌المللی گزارش خواهند داد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار