کد خبر: 968751
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد:
فرمانده کل ارتش گفت: جبهه مقاومت آمریکا نظام سلطه را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید و همگان اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی را به چشم خواهند دید و آن روز دیر نیست و تردیدی در رسیدن چنین روزی نیز وجود ندارد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی شب گذشته در آیین نکوداشت سه دهه فعالیت هیئت رزمندگان اسلام استان قم که در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به بالندگی نیرو‌های مسلح کشور اظهار داشت: ۵۶ شبکه، سایت و کانال شناسایی شده‌اند که فقط تمرکز و درصدد بر ناامید کردن ارتش هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی جنگ رسانه‌ای به راه انداخته‌اند، تصریح کرد: با تدابیر فرمانده کل قوا و روحیه انقلابی در کنار بصیرت دشمنان نتوانسته‌اند به خواسته خود برسند.

فرمانده کل ارتش استفاده از جوانان را سرلوحه فعالیت‌ها در ارتش دانست و افزود: در کنار سربازان وظیفه، ۱۰ درصد کادر ارتش نیز جوانان هستند که با شور و انگیزه برای ایثار در راه کشور و انقلاب در حال رقابت هستند.
 
وی پیشرفت نیرو‌های مسلح در تمامی عرصه‌ها اعم از تحقیق و تولید تجهیزات و تسلیحات را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: سازمان‌دهی و موارد دیگر به‌واسطه حضور جوانان انقلابی و با انگیزه در ارتش جمهوری اسلامی به وجود آمده که وجود چنین جوانان مؤمن، متخصص و انقلابی برای کشور نعمت بزرگی است.

موسوی با تأکید بر اینکه دشمنان از وجود چنین نیرو‌های جوان و مؤمن می‌ترسند، اضافه کرد: در صورت بروز هرگونه ناامنی و تنش در منطقه دشمنان به‌خوبی می‌دانند که در ناامن‌ترین وضعیت قرار خواهند گرفت که این بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان به‌واسطه تدابیر فرمانده کل قواست.

وی با اشاره به نصرت الهی و تحقق وعده‌های خداوند یادآور شد: جبهه مقاومت آمریکا نظام سلطه را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید و همگان اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی را به چشم خواهند دید و آن روز دیر نیست و تردیدی در رسیدن چنین روزی نیز وجود ندارد.

فرمانده کل ارتش بیانیه گام دوم انقلاب را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: کشور ایران به‌واسطه وجود ۳۶ میلیون جوان در زمره جوان‌ترین کشور‌های جهان قرار دارد که باید از این ظرفیت برای آینده کشور استفاده شود و به همین علت مسئولیت‌ها در گام دوم انقلاب به دوش جوانان نهاده شده است.

وی درس‌آموزی از گذشته و شناخت دقیق تجربه‌ها و عبرت را در مسیر گام دوم انقلاب مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر به‌خوبی گذشته را نشناسیم دروغ‌ها جایگزین حقیقت‌ها می‌شود و در آینده انقلاب در آن شرایط با تهدیدات روبرو می‌شود و عزتی که انقلاب اسلامی به‌واسطه انقلاب کسب کرده تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

موسوی با بیان اینکه شناخت درست مسیر سبب شناخت علت دشمنی‌های دشمنان می‌شود، یادآور شد: در گام دوم رهبر انقلاب از جوانان انتظار استفاده از ظرفیت‌های کشور را دارند، چراکه ظرفیت‌های طبیعی و انسانی کشور در دنیا کم‌نظیر است و تمرکز بر این ظرفیت‌ها توسعه و پیشرفت کشور را به همراه دارد.

وی با تأکید بر لزوم تقویت انگیزه و همت جوانان در گام دوم انقلاب اظهار داشت: دهه‌های آینده برای جوانان است و همت بلند و انگیزه جوانان انقلابی می‌تواند پیشرفت مادی و معنوی کشور را داشته باشد و باید با انگیزه از انقلاب حراست کرد.

فرمانده کل ارتش توجه به شعار ما می‌توانیم را یکی از مطالبات رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: اعتماد به نفس و تجلی شعار ما می‌توانیم بزرگ‌ترین دستاورد فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی است و توجه به این روحیه سبب می‌شود که ادامه راه سخت نباشد که جوانان باید در این مسیر هوشیار، با ابتکار و با سرعت عمل باشند.

وی با بیان اینکه پذیرش مسئولیت‌ها یکی دیگر از مطالبات گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب است، تصریح کرد: مدیران، کارگزاران و جوانان باید خود را برای ورود به میدان‌های مختلف داخلی و بین‌المللی و پذیرش مسئولیت‌ها در نظام اسلامی آماده کنند و با روحیه جهادی باید ایران را طبق الگوی پیشرفت نظام اسلامی بسازند.

موسوی هجمه‌های دشمنان را در عرصه‌های فکری و فرهنگی را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: یکی دیگر از درخواست‌های رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب حفظ و ارتقای روحیه امید دانسته‌اند و در شرایطی بوده که دشمنان هجمه‌های گسترده‌ای برای ناامید کردن جوانان در عرصه‌های فکری و فرهنگی دارند که در این وضعیت باید پاسخ هل من ناصر حسین زمان را داد.

وی با تأکید بر اینکه هیهات من الذله پاسخ ملت ایران به افراد معلوم‌الحالی، چون ترامپ و هم‌پیمانان وی است، یادآور شد: دعوت به مقاومت تنها دعوت به سعادت اخروی نیست و کلید دستیابی به سعادت دنیا و آخرت است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه آمریکا تنها به دنبال از بین بردن عزت و آبروی یک ملت نبوده و به دنبال بردگی آن ملت است، اضافه کرد: آمریکا تا زمانی که کشوری منافع آن‌ها را تأمین کند آن کشور را تحت حمایت قرار می‌دهند و زمانی که کشوری برای آنان سودی نداشته باشد مانند تفاله‌ای به دور می‌ریزند.

وی ثمره دل‌بستگی به بیگانگان را نابودی و از بین رفتن دانست و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در طول عمر منحوس خود غیر از زورگویی، تجاوز، غارت، ددمنشی و خوی حیوانیت چیز دیگری نداشته است که این رژیم عزیزدردانه آمریکا به حساب می‌آید.

موسوی مقاومت را تنها راه تسلیم کردن آمریکا و زیاده‌خواهی این کشور برشمرد و افزود: آمریکا برای نظام اسلامی آینده وحشتناکی را محاسبه کرده بود که با فشار حداکثری به دنبال شکست کشور بود و به علت فشار‌های پیایی در و شکست‌های مختلف در منطقه دچار سرگردانی و سرخوردگی شده است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار