کد خبر: 968746
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
سازمان هواشناسی با اعلام کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا روز چهارشنبه در ۷ استان از جمله استان‌های شمالی خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مطابق نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری از بعدازظهر امروز برای نواحی شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران افزایش ابر، بارش باران، گاهی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

روز‌های یکشنبه و دوشنبه شدت بارش در این مناطق افزایش می‌یابد. در این مدت برای استان‌های مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست. در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه برای بخش‌هایی از سواحل عربی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

از امروز تا روز دوشنبه ۱۸ شهریور (تاسوی حسینی) روند کاهش محسوس دما ۶ تا ۱۰ درجه برای سواحل دریای خزر پیش بینی شده، ضمن این‌که طی این مدت در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از شمالغربی و شمالشرق کشور روند کاهش دما ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برای بخش‌هایی از شمالشرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود. طی سه روز آینده خلیج‌فارس و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه سواحل دریای خزر مواج خواهد بود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار