کد خبر: 968697
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه امروز تعامل سیاسی با ایران اسلامی برای جهان یک نشان افتخار و برای امریکایی‌ها یک آرزو است، گفت: همه آرزو‌های رئیس‌جمهور امریکا مذاکره چند دقیقه‌ای با یکی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سپاه را نتیجه و امتداد عاشورای حسینی توصیف کرد و گفت‌: سرشت سپاه پاسداران و گِل وجود سپاه از گُل وجود عاشورا ریشه گرفت، آن زمان که آب روی آب ریخته شد و دستان بزرگمرد تاریخ قطع شد سپاه شکل گرفت. وی عاشورا را بزرگ‌ترین حجت جاودان تاریخ دانست و افزود‌: عاشورا حادثه‌ای نیست که در زمان متوقف شود، این حجت آنقدر بلند است که از هر نقطه هستی دیده می‌شود و درس‌های آن حقیقت‌های زنده‌ای هستند که سعادت بشر به آن‌ها متکی است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های عاشورا گفت‌: یکی از عبرت‌های فراموش ناشدنی عاشورا این است که اگر جامعه‌ای امام خود را نشناسند و اسیر جهل شوند، تماشاگر شهادت امام خود و اسارت خانواده او خواهند شد و عاشورا به ما می‌گوید به هیچ بهانه‌ای نمی‌توان میدان جهاد را ترک کرد. وی تصریح کرد: اگر لباس سپاه را برتن کرده‌ایم، این لباس دژ مستحکم دفاع از ملت، وطن و اسلام عزیز است و اگر ملتی ترک جهاد کند خداوند بر او لباس ذلت می‌پوشاند.

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به تقابل نظام سلطه‌گر و جاهلی امریکا و متحدانش علیه انقلاب و نظام اسلامی و تأکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که امریکا اعتبار از دست رفته خود را در مذاکره با مقامات او می‌بیند، گفت: البته هیچ‌کس با امریکا مذاکره نمی‌کند، زیرا مذاکره، بازی در میدان دشمن و هدف اوست و هیچ‌کس دشمن را در مسیر رسیدن به هدف یاری نمی‌کند. وی افزود‌: ما آموخته‌ایم برطرف کردن مشکلات‌مان از طریق دشمن ناممکن است، ما می‌دانیم راه‌حل مشکلات‌مان از درون اراده‌ها و باور‌های جوانان این دیار می‌گذرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ۱۲ پیش‌شرط اولیه امریکایی‌ها برای مذاکره با ایران گفت‌: آن ۱۲ شرط امریکایی‌ها برای مذاکره کجاست؟ و امروز امریکا نشان می‌دهد که بسیار کوچک‌تر از آن است که در عملیات روانی دیده می‌شود. سلامی تأکید کرد: ما تا آخر ایستاده‌ایم و متعهد هستیم پرچم‌ها را برافراشته نگه داریم و تا فتح نهایی پیش برویم، زیرا یقین داریم پیروزی و اقتدار این ملت شریف نتیجه این استقامت خواهد بود. سردار سلامی اضافه کرد: هنر انقلاب تبدیل نظریه اثبات شده امکان پیروزی بر قدرت‌های بزرگ و تبدیل آن به یک حکم در زمین بود.

فرمانده کل سپاه گفت: ما منطق غلبه بر دشمن را بر اساس تعالیم پیشوایان بزرگ انقلاب، یعنی امام راحل و رهبری حکیم، دوراندیش و مسلط بر افکار دشمنان آموختیم و توانستیم همه دسیسه‌ها و جنگ‌ها را با معنای شکست برای دشمنان تفسیر کنیم. وی با بیان اینکه همه دشمنان آمده‌اند با تحریم، ملت ما را از جهاد بازدارند، اما کشور قتلگاه تحریم سیاسی دشمن شده است، افزود‌: تحریم اقتصادی نتوانسته، ملت ما را از ادامه جهاد بزرگ خود بازدارد و به‌رغم خواست دشمنان، هیچ یک از شهر‌های ما چهره یک شهر منطبق با تحریم‌های جهانی را ندارد و مسیر توسعه برای آن‌ها در پیش است. فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه امروز تعامل سیاسی با ایران اسلامی برای جهان یک نشان افتخار و برای امریکایی‌ها یک آرزوست، تصریح کرد: همه آرزو‌های رئیس‌جمهور امریکا، مذاکره چند دقیقه‌ای با یکی از مقامات جمهوری اسلامی ایران است.

مبنای بازدارندگی را غلبه بر دشمنان بزرگ قرار داده‌ایم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری آماده دفاع از انقلاب و ایران اسلامی است و دشمنان در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.

به گزارش سپا‌ه‌نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از بازدید از جزیره فارسی و ارزیابی وضعیت و آمادگی‌های یگان‌ها و رزمندگان مستقر در منطقه بوشهر در سخنانی با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی بار‌ها آزموده شده است، گفت: دشمنان ما تنها از بخش کوچکی از واقعیت توان دفاعی ما اطلاع دارند، با این وجود می‌دانند که قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، نفوذناپذیر و شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: توان بازدارندگی ایران اسلامی بر مبنای غلبه بر دشمنان بزرگ ایجاد شده و به فضل الهی هر روز با ارتقای این قدرت، برای صیانت از امنیت ملی، مرز‌های سرزمینی و استقلال و تمامیت ارضی آماده هستیم و مردم ما هم اطمینان خاطر دارند که رزمندگان با رصد شبانه‌روزی دشمنان، امنیت کامل را همچون گذشته برای آنان به ارمغان خواهند آورد. سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد: ما بر اساس راهبرد غلبه بر قدرت‌های استکباری فرامنطقه‌ای تجهیزات و قدرتمان را توسعه و گسترش داده‌ایم و در عرصه‌های مختلف و برخی جلوه‌های عملیاتی، بخش‌هایی از آن را به نمایش گذاشته‌ایم. وی افزود: دشمنان ما هم قابلیت فناورانه تجهیزات ما را دیده‌اند و هم اراده و عزم رزمندگان ما برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را نظاره کرده‌اند، ما قدرت آزموده‌شده در منطقه هستیم، بنابراین در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید. فرمانده کل سپاه از عاشورای حسینی به عنوان چشمه جوشان ایمان رزمندگان برابر جبهه کفر یاد کرد و گفت: فرزندان ملت ایران در نیرو‌های مسلح با تکیه بر قله رفیعی که حضرت اباعبدالله (ع) و یارانش آفریدند مطمئن و مستحکم پیش می‌روند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار