کد خبر: 968683
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
مهاجم برزیلی پس از ۹۳ روز در بازی خاص سرمربی کلمبیا به میادین باز می‌گردد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نیمار پس از یک تابستان پر از شایعه درباره جدایی اش از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا، دوباره نامش بر سر زبان‌ها خواهد افتاد. مهاجم برزیلی که در بازی‌های نخست تیمش در لیگ فرانسه حضور نداشت تا تکلیفش در رابطه با آینده اش مشخص شود پس از ۹۳ روز در دیدار برزیل و کلمبیا به میدان خواهد رفت. ستاره برزیلی آخرین بار در دیدار دوستانه پیش از کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ مقابل قطر بازی کرد و دچار آسیب دیدگی شد. مصدومیت از مچ پای راست باعث شد نیمار کوپا آمه ریکا را از دست دهد که به میزبانی کشورش برگزار شد. سلسائو در آن رقابت‌ها قهرمان نیز شد.

نیمار برای اولین بار می‌تواند در یک بازی رسمی با وینیسیوس بازی کند. تیته درباره بازیکن جوان تیمش اظهار کرد: وینیسیوس ۱۹ سال دارد و هنوز یک پسر بچه است. باید در نظر گرفت عملکردش به اعتماد به نفسش بستگی دارد. او بخشی از پروسه‌ای است که سانتیاگو سولاری می‌شناخت و اکنون زین الدین زیدان می‌شناسد.

کلمبیا بدون خامس و فالکائو

در مقابل، کلمبیای جدید کارلوس کی‌روش بدون خامس رودریگس و رادامل فالکائو مصدوم بازی خواهد کرد. سرمربی پرتغالی درباره این موضوع گفت: آن‌ها نیستند، اما اهمیتی ندارد، چون دیگر بازیکن هستند.

این دیدار برای کی‌روش بازی خاصی خواهد بود. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران دویستمین بازی ملی‌اش را به عنوان مربی تجربه خواهد کرد. او با پرتغال در ۴۹ بازی حضور داشت. ۱۹ بازی را با امارات تجربه کرد. در ۲۴ دیدار هدایت آفریقای جنوبی را بر عهده گرفت. ایران در ۹۹ بازی تحت هدایت این سرمربی بود. کی روش که پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به عنوان سرمربی کلمبیا معرفی شد هشت بازی هدایت تیم آمریکایی را بر عهده داشته است.

دیدار برزیل و کلمبیا بامداد شنبه در ورزشگاه هارد راک میامی برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار