کد خبر: 968674
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
قیمت دلار در هفته‌ای که گذشت با نوسانی اندک، ثبات نسبی را تجربه کرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: از سال گذشته و پس از خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های ظالمانه این کشور علیه ایران، نرخ دلار در بازار آزاد با نوسانات زیاد و ناگهانی همراه بود، اما پس از تغییر در سیاست‌های ارزی بانک مرکزی، این بازار رفته رفته به ثبات نسبی رسید و این روز‌ها کمترین نوسان را در نرخ ارز شاهد هستیم.

بانک مرکزی توانسته در این دوره به خوبی بازار ارز را مدیریت کند و با استفاده از ابزار‌های لازم و از سوی دیگر برخورد با قضایی و انتظامی با اخلال‌گران بازار توسط نهاد‌های مربوطه، جلوی نوسانات ناگهانی و افسارگسیخته در بازار ارز را بگیرد.

بر اساس آنچه از ابتدای هفته جاری در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی اعلام شد، هر دلار آمریکا در این روز به قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری و ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان فروخته می‌شد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی در روز یکشنبه (۱۰ شهریور) قیمت دلار را نسبت به روز قبل ۱۰۰ تومان افزایش دادند؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان شد.

این صرافی‌ها قیمت دلار را را در روز دوشنبه ۲۰۰ تومان کاهش دادند تا قیمت خرید دلار به ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن به ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان برسد.

قیمت دلار در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی در روز سه‌شنبه با افزایش ۱۵۰ تومان همراه شد؛ به طوری که قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان شد.

کاهش ۵۰ تومانی قیمت دلار در روز چهارشنبه سبب شد تا قیمت خرید این ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی به ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان برسد.

روز گذشته نیز قیمت دلار در این صرافی‌ها با افزایش ۵۰ تومانی همراه شد تا در نهایت قیمت خرید ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش این ارز ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان شود که نسبت به قیمت نخستین روز هفته تنها ۵۰ تومان تغییر داشته است.
منبع: ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
با توجه به اینکه فروش نفت ایران حدود ۹۰درصد کاهش پیدا کرده و کفگیر حسابی ته دیگ خورده و خزانه از ارز خالی شده است قیمت دلار احتمالا افزایش پیدا میکنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار