کد خبر: 968650
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
فرمانده سپاه امام صادق (ع) مطرح کرد
سرویس ایران جوان آنلاین: استان بوشهر دارای کارنامه‌ای درخشان و پیشینه‌ای حماسه ساز است و در عرصه‌های مختلف دفاع از دین و شرف ایران در زمین، دریا و هوا سابقه‌ای بی‌بدیل از خود به یادگار گذاشته است.
سردارعلی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر در آیین یکصدو چهارمین یادواره شهید رئیسعلی دلواری با بیان اینکه این استان دارای کارنامه‌ای درخشان و پیشینه‌ای خوب در حماسه‌سازی دارد گفت: شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری در مبارزه با استبداد، شهید رئیسعلی دلواری در مبارز با استعمار و شهید نادر مهدوی در مبارزه با استکبار از کارنامه‌های زرین این استان در دفاع از آب و خاک کشور محسوب می‌شوند.
وی افزود: مبارزه با امریکا، انگلیس و رژیم ستم‌شاهی و هرگونه مبارزه برای دفاع از دین و میهن بوده در استان بوشهر رقم خورده است، در مبارزه با استعمار شهید رئیسعلی دلواری، در مقابل استبداد شهید ابوتراب عاشوری و در مقابل استکبار شهید مهدوی و هم‌رزمانش در خلیج‌فارس حماسه آفریده‌اند. فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی ایران توانست نیرو‌های امریکا را در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس به زانو درآورد و با تقدیم ۲ هزار و ۱۲۱ شهید به درخت تنومند انقلاب اسلامی گواه بر ایستادگی و استکبار و استعمارستیزی این استان دارد. رزمجو با بیان اینکه کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان ۲۵ دی‌ماه امسال در استان برگزار می‌شود، افزود: امروز کنگره شهید رئیسعلی دلواری نخستین اجلاسیه برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر است. وی تصریح کرد: استان بوشهر دو قرن مبارزه با استعمار و استکبار را در کارنامه خود دارد و در این عرصه هم با امریکایی‌ها و هم با انگلیسی‌ها در تجاوز به سرزمین ایران مبارزه کرده و شهید داده است. این مقام مسؤل تأکید کرد: در هر مبارزه‌ای که لازم بوده در استان بوشهر حماسه‌ای ارزشمند و ستودنی رقم خورده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار