کد خبر: 968626
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در تیم ملی چیزی به نام ترکیب دوم نداریم و باید با ۱۴ بازیکن آماده به مسابقات برویم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پیمان اکبری درمورد آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات به خوبی برگزار می‌شود و بازیکنان شرایط خوبی دارند. ملی‌پوشان در نوبت تمرینی صبح امروز استراحت کردند. بعد از مسابقات انتخابی المپیک چند روز به بازیکنان استراحت دادیم، چراکه همه نیاز به ریکاوری داشتند. پس از آن با ۵۰ درصد آمادگی دوباره کار را شروع کردیم، اما خوشبختانه حالا شرایط خوب است و قطعاً تا پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ بازیکن در اردو هستند و تا زمان آغاز مسابقات یک نفر باید کنار گذاشته شود تا با ۱۴ بازیکن به مسابقات برویم. امیرحسین اسفندیار بازیکنی است که از تیم ملی جوانان به جمع ما اضافه شده و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته است. هنوز مشخص نیست که چه بازیکنی کنار خواهد رفت. بدون شک هر بازیکنی که خوب باشد توسط کادر فنی انتخاب خواهد شد.

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم ملی نظم خاصی دارد، خاطرنشان کرد: پس از مسابقات انتخابی المپیک به ملی‌پوشان استراحت دادیم و فکر می‌کنم این زمان استراحت کافی بود. با توجه به اینکه ملی‌پوشان تا پس از مسابقات جهانی باید در اردو‌های تیم ملی باشند برخی از بازیکنان در این مدت درخواست کردند تا چند روز بیشتر استراحت کنند و بیشتر در کنار خانواده‌های خود باشند، چراکه با اتمام مسابقات ملی باید به تیم‌های باشگاهی خود بروند. بازیکنان درخواست می‌دهند و کادر فنی تشخیص می‌دهد که با این درخواست‌ها موافقت کند یا خیر.

اکبری درمورد برگزاری بازی دوستانه با استرالیا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: برنامه ما این بود که دو بازی دوستانه با این تیم داشته باشیم، اما اگر موافقت نشود، قطعاً همان یک مسابقه را خواهیم داشت. می‌دانیم که استرالیا همگروه ما در جریان مسابقات است، اما نیاز داشتیم تا با یک تیم با کیفیت بازی کنیم تا نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم. فکر می‌کنم استرالیا با کیفیت‌ترین تیمی بود که می‌توانستیم با آن بازی کنیم.

وی درخصوص گروه ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، عنوان کرد: گروه سختی داریم. شاید اگر از بین قطر یا استرالیا تنها یک تیم در گروه ما بود با تیم اصلی به این پیکار‌ها نمی‌رفتیم، اما حالا، چون نیاز داریم تا برای رسیدن به مسابقات انتخابی المپیک حداقل به جمع ۸ تیم برتر برسیم با ترکیب اصلی وارد این بازی‌ها خواهیم شد. به هر حال قطر و استرالیا تدارک خیلی خوبی داشته‌اند و نباید تیمی را دست‌کم بگیریم.

مربی تیم ملی والیبال درمورد اینکه چقدر احتمال دارد تیم ایران با ترکیب دوم خود به مصاف حریفان برود، تصریح کرد: ما چیزی به نام ترکیب دوم نداریم. ۱۴ بازیکن در تیم ملی هستند که ما باید از تمام آن‌ها استفاده کنیم. امیدوارم با حمایت مردم بتوانیم جام قهرمانی را در ایران نگه داریم و یک بار دیگر دل مردم را شاد کنیم.

برنامه دیدار‌های ایران به شرح زیر است:

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸: ایران - سریلانکا، ساعت ۱۸:۳۰

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸: ایران - قطر، ساعت ۱۸:۳۰

یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸: ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی تهران و در سالن‌های ۱۲ هزار نفری آزادی و فدراسیون والیبال با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد. هشت تیم برتر این مسابقات می‌توانند در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار