کد خبر: 968619
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
وزیر آموزش و پرورش در پیامی به رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا با حمایت همه نهاد‌ها به ویژه نمایندگان مجلس به توفیق خدمت و رفع تنگنا‌ها و کاهش مشکلات اساسی آموزش و پرورش منجر شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیامی به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا در سایه عنایت خداوند بزرگ و حمایت همه نهاد‌ها به ویژه نمایندگان گرامی مجلس شورای اسلامی توفیق خدمت به جامعه بزرگ فرهنگیان کشور به ویژه در جهت رفع تنگنا‌ها و کاهش مشکلات اساسی آموزش و پرورش، قرین راه گردد.

در متن پیام حاجی میرزایی آمده است: «خداوند بزرگ را سپاس می‌گذارم که حسن ظن رئیس‌جمهور گرامی و رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بر این امر تعلق گرفته است که مسئولیت وزارت آموزش و پرورش را در شرایطی خطیر، حساس و دشوار عهده دار شوم.

در این راه تلاش‌های ارزنده جنابعالی و هیأت رئیسه محترم مجلس به طور ویژه قدردانی می‌نمایم و مباحث سازنده و گفتگو‌های صادقانه نمایندگان ارجمند را از موضع موافق یا مخالف در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های مختلف در صحن علنی، ارج می‌نهم.

امیدوارم در سایه عنایت خداوند بزرگ و حمایت همه نهاد‌ها به ویژه نمایندگان گرامی مجلس شورای اسلامی توفیق خدمت به جامعه بزرگ فرهنگیان کشور به ویژه در جهت رفع تنگنا‌ها و کاهش مشکلات اساسی آموزش و پرورش، قرین راه گردد.»

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار