کد خبر: 968580
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
تست دوپینگ هشت وزنه‌برداری که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند مثبت اعلام شد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که تیم استان تهران به عنوان قهرمانی دست یافت. در حاشیه آن رقابت‌ها مأموران ستاد مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) از نفرات برتر نمونه‌گیری به عمل آوردند که بعد از گذشته هشت ماه نتایجی که از آزمایشگاه کلن به ایران ارسال شده است، حاکی از مثبت شدن نمونه دوپینگ هشت وزنه‌بردار در آن رقابت‌ها است.

یکی از نکات جالب توجه در بین افرادی که نمونه دوپینگ آن‌ها مثبت شده است، حضور نام یکی از ملی‌پوشان سابق سبک‌وزن ایران است که باید منتظر بمانیم تا نامش به صورت رسمی بعد از بررسی‌های دقیق‌تر از سوی ستاد ضددوپینگ اعلام شود.

یکی از مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری در این خصوص به فارس گفت: این موضوع مربوط به هشت ماه قبل و مسابقات قهرمانی کشور است، اما با توجه به اینکه ارسال نمونه‌ها و دریافت پاسخ آن‌ها مستلزم پرداخت هزینه دلاری بالایی بود، به دلیل مشکلات مالی، نتایج با تأخیر دریافت شد و یکی از دلایلی که نمونه دوپینگ وزنه‌بردار جوان ایران در مسابقات جهانی سی تی هم مثبت اعلام شد، عدم اطلاع از نتایج آزمایشات داخلی این وزنه‌بردار پیش از اعزام به مسابقات جهانی بوده است.

البته هنوز نامه رسمی به فدراسیون وزنه برداری ابلاغ نشده است، اما به نظر می‌رسد طی روز‌های آتی با ارسال نامه به فدراسیون، ورزشکار خاطی برای ادای توضیحات احضار شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار