کد خبر: 968552
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
در 9 شهر آذربایجان شرقی انجام مي شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از اختصاص 380 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در استان خبر داد.

جواد رحمتی در جلسه شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان ملکان، اظهار داشت: این اعتبار برای 9 شهر استان اختصاص یافته که 200میلیارد ریال آن در تبریز و180میلیارد ریال دیگر در 8 شهر دیگر استان هزینه می شود.

وی همچنین بر لزوم ایجاد بازارچه محلی در شهرستان ملکان تاکید کرد و افزود: این شهرستان به خاطر موقعیت خاص و تردد زیاد مسافر می تواند در عرضه محصولات تولیدی از این طریق موفق عمل کند.

رحمتی اضافه کرد: تنوع محصولات کشاورزی در این شهرستان به ویژه انگور موقعیت خوبی برای این شهرستان ایجاد کرده تا علاوه بر معرفی محصول انگور این شهرستان به سایر مناطق کشور برای بسیاری از افراد جویای کار نیز فرصت اشتغال ایجاد کند.

فرماندار ملکان نیز از طولانی شدن طرح دفع فاضلاب این شهرستان انتقاد کرد و افزود: بیش از 15سال از احداث این طرح می گذرد که هنوز تنها 50 درصد لوله گذاری شبکه انجام گرفته است.

محمدباقر خانی گفت: اعتباراین طرح نیز خیلی کم اختصاص می یابد و همین اعتبار هم با رشد قیمت ها وتورم موجب افزایش هزینه ها می شود.

وی افزود: برای تکمیل این طرح 500 میلیارد ریال اعتبار لازم است تا مشکل پساب و فاضلاب منازل مسکونی این شهر حل شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان ملکان، همچنین از پروژه‌های در حال احداث مصلای اعظم، مجتمع آبیاری قطره‌ای، جاده لیلان- ملکان، تصفیه‌خانه فاضلاب ملکان و ساختمان شهرداری ملکان بازدید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر