کد خبر: 968490
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
سرويس ايران جوان آنلاين: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان از مقاوم‌سازی ۶۰ درصد مدارس این استان خبر داد و گفت: طبق آمار اعلام شده از طرف آموزش و پرورش، استان همدان به لحاظ مقاوم‌سازی مدارس رتبه ششم را بین استان‌ها دارد.
فرزاد تیموری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان از مقاوم‌سازی ۶۰ درصد مدارس این استان خبرداد و افزود: به لحاظ مقاوم‌سازی مدارس، استان همدان در بین دیگر استان‌ها در وضعیت خوبی است. وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم ۴۰ درصد باقی مانده از مدارس نیازمند به بازسازی را با توجه به اعتبارات ملی، استانی و همچنین مشارکت خیران مدرسه‌ساز بازسازی کنیم، افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه، استفاده از صندوق ذخیره ارزی برای نوسازی مدارس پیش‌بینی شده است که امیدواریم از این طریق بودجه لازم برای نوسازی مدارس صورت بگیرد. تیموری درباره وضعیت مدارس استان همدان به لحاظ استفاده از بخاری‌های نفتی، تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که در سال‌های گذشته در استان همدان صورت گرفت، در دهه فجر سال ۹۷ تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان حذف و با بخاری‌های گازی یا شوفاژی جایگزین شدند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان درباره اقدامات صورت گرفته در پنج ماهه اول سال ۹۸ نیز گفت: تعمیر سیستم‌های گرمایشی، خرید تجهیزات لازم و توزیع آن‌ها بین مدارس، تعمیر نیمکت‌ها و صندلی‌های دسته‌دار مدارس و ادامه پروژه‌های در درست اقدام از جمله فعالیت‌های پنج ماهه اول سال ۹۸ است. وی با بیان اینکه مدارس عشایری دارای مشکلاتی بود که در پنج ماهه اول سال ۹۸ با خرید صندلی فایبرگلاس و تحویل آن به مدارس عشایری این مشکلات رفع شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار