کد خبر: 968462
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
واکنش همتی به خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری اروپا
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پرداخت ۱۵ میلیارد دلار خط اعتباری در ازای خرید یا وثیقه نفت، بخشی از تلاش اروپا برای توقف کاهش تعهدات برجامی ایران است.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: عبدالناصر همتی رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: پرداخت ۱۵ میلیارد دلار خط اعتباری در ازای خرید یا وثیقه نفت، بخشی از تلاش اروپا برای نشان‌دادن تعهد آن کشور‌ها برای حفظ برجام و اقدام آن‌ها برای توقف کاهش تعهدات برجامی ایران است.

همتی افزود: بانک مرکزی برنامه تأمین ارز خود را بدون درنظر گرفتن پیشنهادات اروپا تنظیم کرده است و با تمهیدات انجام گرفته، روند تخصیص و تأمین ارز برای واردات کالا‌های اساسی و سایر نیاز‌های ضروری کشور و نیز مدیریت بازار ارز را طبق برنامه، پیش می‌برد.
منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
تامین ارز دلار 11 هزارتومانی که کار شاقی نیست. شما دلار 4000 تومانی تحویل گرفتی و به 14 و بعد به 11 هزار تومان رساندی و حالا هم منتظر 15 میلیارد یورو هستی تا یورو را به 20 هزار تومان ببری ؟؟؟؟
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
جناب همتی
شما باید بر اساس نظر رهبری اقدام نمائید .
نظر رهبری در زمینه اقتصاد ، "اقتصاد مقاومتی" است .
اگر اقتصاد ایران بر این اساس شکل گرفت و سه قوه و کلیه دستگاههای ذیربط در این زمینه ، اوامر ولی فقیه و رهبری را اجرائی نمودند ، قطعا ایران از نظر اقتصادی روی پای خود می ایستد و اگر خواسته باشند اقتصاد ایران را به برجام و امثال آن گره بزنند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار