کد خبر: 968461
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
یادداشت غلامرضا صادقیان درباره صفحه نخست امروز برخی روزنامه‌های اصلاحات
روزنامه‌های سازندگی و اعتماد امروز در صفحه اول خود داستان عقد دختر کم سن وسال با پسر بیست و چند ساله را در کهکیلویه و بویراحمد به صورت فول پیج (تمام صفحه) کار کردند. خب مبارک است!
سرویس سیاسی جوان آنلاین: غلامرضا صادقیان، سردبیر روزنامه جوان، طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود درباره صفحه نخست امروز برخی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب نوشت:
 
روزنامه‌های سازندگی و اعتماد امروز در صفحه اول خود داستان عقد دختر کم سن وسال با پسر بیست و چند ساله را در کهکیلویه و بویراحمد به صورت فول پیج (تمام صفحه) کار کردند. خب مبارک است! اما به نظر می‌رسد آقایان باید الان در پایتخت، در عزای برجام باشند، نه در عروسی روستا‌های دورافتاده! نطق مبسوط روحانی در مجلس و سفر‌های بی پایان وزیرخارجه تا قطب شمال و خط استوا (نروژ و بنگلادش) و آوارگی عراقچی در پاریس، کافی نبود که چند خطی هم درباره برجام بنویسند؟! راستی برجام شما کجاست؟!
 
به حق آن روز‌هایی که آن تیتر‌ها را برای برجام زدید (اعتماد:صبح بدون تحریم؛ شرق: اینک بدون تحریم؛ قانون:خلاص شدیم؛ آرمان: دنیا به احترام ایران ایستاد؛ اعتماد:جهان تغییر کرد؛ آفتاب یزد: کلید چرخید ایران خندید و ...) حالا هم چند کلمه‌ای از روزگار سپری‌شده برجام سالخورده بر لب گور نشسته بنویسید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطیف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
اگر این سفرهای آقایان برای ملت چیزی ندارد برای آنها که نون دارد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار