کد خبر: 968441
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
گفت وگوی "جوان آنلاین " با دبیر فدراسیون تنیس روی میز
کاپیتان سابق تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز ایران با بیان این‌که در سطح بالای رنکینگ جهانی هستم، اما به اردو‌های تیم‌ملی دعوت نمی‌شوم در حالی لب به انتقاد از فدراسیون و کادر فنی پرداخته که دبیر فدراسیون لازمه حضور در مسابقات را قبولی در مسابقات انتخابی تیم ملی می‌داند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: پیمان حسنی دبیر فدراسیون در گفتگو با " جوان انلاین" درباره انتقاد مطرح شده بازیکن سابق تیم ملی گفت: نمی‌دانم چرا نوروزی این حرف‌ها را مطرح کرده اند. تصورم براین است که ایشان همه موارد را ذکر نکرده اند. سال گذشته قبل از مسابقات قهرمانی جهان نوروزی نتوانست در مسابقات انتخابی موفق شود و با توجه به اینکه ملاک حضور در تیم ملی فقط مسابقات انتخابی است نتوانست به تیم ملی راه پیدا کند. بعد از آن یک دوره هم دوباره برای مسابقات بوداپست وی در مسابقات انتخابی شرکت کرد که دو شکست را پذیرفت و در ادامه به خاطر مصدومیت دست از مسابقات کناره گیری کرد و قاعدتا نتوانست همراه تیم ملی در مسابقات بین المللی حضور داشته باشد.
 
حسنی: ملاک انتخابی تیم ملی مسابقات انتخابی است
وی افزود:همواره در تیم ملی حضور فزاد بر اساس رنکینگ جهانی نبوده و نیست و تعجب من هم از ایشان که بازیکن با تجربه‌ای هست همین است که چرا مطالب را طوری بر خلاف واقع انتشار می‌دهند. نوروزی تا پارسال عضو تیم ملی بوده و هنوز هم یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود، اما همان طور که گفتم لازمه حضور در تیم ملی مسابقات انتخابی است.
حسنی در ادامه خاطر نشان کرد:در حال حاضر بچه‌ها در شمال کشور در اردو هستند و برای مسابقات آسیایی خودشان را آماده می‌کنند. چهار نفر در اردو هستند و بچه‌ها سخت پیگیر تمرینات تیم ملی هستند. مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود. نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان بازیکنان اعزامی به این رقابت‌ها هستند.
وی افزود: بعد از مسابقات آسیایی بچه‌ها دوباره طی فرآیندی باید به اردوی تیم ملی دعوت شوند. ما برای مسابقات قهرمانی جهان که فروردین سال بعد برگزار می‌شود روند انتخابی مان براساس رنکینگ داخلی خواهد بود و با توجه به اینکه نوروزی درلیگ خودمان در رنکینگ خوبی قرار دارد قطعا برای قهرمانی جهان به تیم ملی دعوت خواهد شد. ضمن اینکه ما المپیک را هم پیش رو داریم که بهترین‌ها به تیم ملی دعوت خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار