کد خبر: 968418
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
گفت وگوی " جوان آنلاین" با بازیکن سابق پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی خود در حالی اولین باخت فصل را برابر تراکتور متحمل شد که حواشی زیادی اطراف تیم پرسپولیس بوجود آمده و انتقادات زیادی درباره عملکرد کالدرون مطرح شده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : فریدون ممبینی بازیکن سابق وپیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با " جوان آنلاین" درباره مربی خارجی پرسپولیس گفت: کالدرون مربی با شخصیت و رزومه داری است برای همین مسئولان پرسپولیس او را به تیم بزرگ پرسپولیس آورده اند. سبک بازی‌های پرسپولیسرا در دو بازی گذشته اگر بررسی کنیم متوجه می‌شویم که کمی هجومی‌تر از فصل قبل بازیمی کند البته نه خیلی زیاد، اما به هر حال روند هجومی تیم مشهود بود.
 
ممبینی: انتقاد عجولانه علیه کالدرون نکنیم
 
وی با اشاره به اینکه بنید عجول بود اظهار داشت:هواداران باید کمی حوصله داشته باشند. تازه دو هفته از از لیگ برتر گذشته و باید فرصت داد. یک مربی نیاز داری دارد تا بتواند خودش را پیدا کند. حداق اگر قرار است اظهار نظری هم شود باید از هفته ششم – هفتم این کار صورت بگیرد.
ممبینی درباره علل باخت پرسپولیس به تراکتور هم خاطر نشان کرد:اولا که تراکتور تیم متمولی است با هزینه‌های زیادی که در امر جذب بازیکن داشته نشان داده که می‌خواهد یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد. دوما بازی در تبریز جلوی آن همه هوادار سخت است، اما در کل پرسپولیس خوب بازی کرد و یک باخت نمی‌تواند مبنایی بر قضاوت باشد. تمام این انتقاداتی که امروز علیه پرسپولیس می‌شنویم عجولانه است و باید با کمی انصاف به مربی خارجی تیم وقت داد. یادمان باشد کادرفنی پرسپولیس تغییر کرده و نیاز به زمان دارد.
بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم کالدرون کارنامه‌ای مشخصی در فوتبال دارد قضاوت کردن دراین برهه از زمان درست نیست. او مربی شجاعی است و در همین دو بازی اخیر می‌تواند آن را درک کرد. تیم با مربی جدید تفکرات فنی اش تا حدود زیادی تغییر کرده پس باید فرصت داد تا بازی تکتیک‌های تمرین شده در زمین پیدا شود. البته مطئنم با توجه به بازی دربی در هفته چهارم پرسپولیس خیلی زودتر از انتظار به ترکیب اصلی خود می‌رسد و با رائه یک بازی زیبا و دیدنی می‌تواند جواب تمام این انتقادات را بدهد.

ممبینی: انتقاد عجولانه علیه کالدرون نکنیم
وی درباره اینکه آیا کادردون می‌تواند قهرمانی‌های پرسپولیس را تکرار کند گفت: امسال شاهد تیم‌های خوبی در لیگ هستیم. شهر خودرو، سپاهان، تراکتور، استقلال از حریفان اصلی محسوب می‌شود، اما با تمام این تفاصیر پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و پتانسیل کسب قهرمانی را دارد، هر چند که در لیگ ما حتی تیم‌های ضعیف هم برابر پرسپولیس بهترین نمایش را خواهند داشت، اما بازیکنان پرسپولیس با انگیزه فراوان و برای نمایش بهترین بازی خود به مصاف سایر تیم‌های لیگ برتری می‌روند. بازیکنان پرسپولیس حرفه‌ای هستند و خواهند توانست خودشان را با شرایط جدید وفق دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار