کد خبر: 968303
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: طرح انسداد بی‌سوادی در مناطق حاشیه‌نشین و عشایر اردبیل اجرا می‌شود که این موضوع نیازمند ورود همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان در افزایش میزان سوادآموزی با هر توانمندی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز ندایی در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان اردبیل اظهار داشت: طرح انسداد بی‌سوادی در مناطق حاشیه‌نشین و عشایر اردبیل اجرا می‌شود که این موضوع نیازمند ورود همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان در افزایش میزان سوادآموزی با هر توانمندی است.

وی با اشاره به این که مشکلات سوادآموزی در این استان نیازمند احصا و شناسایی است بیان کرد: با توجه به این که بی‌سوادی رابطه مستقیمبا افزایش آسیب‌های اجتماعی دارد به همین منظور باید در این زمینه با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در راستای ارتقای سوادآموزی به خصوص در مناطق محروم و روستایی اقدام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تامین امکانات و پشتیبانی سوادآموزان یکی از محورهای مهم تحقق اهداف مورد نظر است که در این زمینه باید برنامه‌های مناسبی تدوین و عملیاتی شود تا بتوانیم در این ارتباط نیز موفق عمل کرده و اجرای طرح انسداد بی‌سوادی را به مرحله قابل قبول برسانیم.

ندایی تصریح کرد: استفاده از زیرساخت‌ها و امکانات لازم با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌ها و وظایف آنان مشخص شده و رفع مشکلات و موانع سوادآموزی در مناطق حاشیه‌نشین و عشایر استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته که این موضوع برای ما در وهله نخست حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات و موانع سوادآموزی در مناطق حاشیه‌نشین و عشایر استان یک اولویت مهم و اساسی است و در این زمینه در تلاش هستیم با دستیابی به اهداف مورد نظر موفق عمل کرده و در امر توسعه سوادآموزی استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر